> רשימת אגדות לנייד: מטא גיבור נוכחי (25.04.2024/XNUMX/XNUMX)    

Mobile Legends Tier List (אפריל 2024): רשימת שכבות נוכחית

נייד Legends

ל-Mobile Legends יש קהל מעריצים עצום ויש לו גם מגוון גיבורים זמינים לשחק. עם כל עדכון מוצגות דמויות חדשות, כך שלעתים קרובות יכול להיות קשה להחליט מי חזק ומטא כרגע. כדי שלא תצטרכו ללמוד את הסטטיסטיקה והשינויים במאפיינים של כל דמות לאורך זמן, ריכזנו מטווח ירי עבור Mobile Legends.

במאמר תלמדו על הגיבורים הטובים והגרועים ביותר שתוכלו לשחק כרגע. החומר מתעדכן כל הזמן, כך שהגלריה תמיד מעודכנת. בעזרתו תוכלו לגלות מי מהאויבים שלכם הוא המסוכן ביותר בשדה הקרב, וכן להחליט על הדמות שהכי כדאי להשתמש בה במשחק. כמו כן, הרשימה תעזור לך לבחור את הדמויות התחרותיות ביותר מכל כיתה.

במטווח, הגיבורים מחולקים לפי רמות (S, A, B, C, D). הדמויות החזקות ביותר מדורגות S, החלשות ביותר הן D. החוזק תלוי ב-buffs וה-nerfs שמתרחשים לאחר עדכון המשחק.

הרוצחים

רוצחים מובילים

כפי שהשם מרמז, מתנקשים מתמקדים בהוצאת אויבים פגיעים. רבים מהם די קשים למשחק מכיוון שהם בעלי בריאות נמוכה ודורשים שימוש מיומן במיומנויות כדי להרוג במהירות מטרת אויב. נזקי ההתפרצות הגבוהים שלהם צריכים להיות ממוקדים בריינג'רים של האויב, קוסמים ומתנקשים כדי להביא ערך מרבי לצוות שלהם. נוֹכְחִי מטא רוצח ב-Mobile Legends, הוא מיוצג על ידי גיבורים שעוסקים בנזקי התפרצות מהירים.

רמה גיבור
S

.Ой, נולאן, ארלוט, עַכּוּז.

А

לנסלוט, ייןבנדטה.

B

הייבוסההארלי, לינג.

C

אימון, הלקארט, קארינה, האנזו, גוסן.

D

סלינה, סַיִף, נטליה.

לוחמים

הלוחמים הכי טובים

לוחמים - אלו דמויות תגרה בעלות מערך מיומנויות רב-תכליתי ומאוזן. יש להם מספיק בריאות כדי להישאר בחזית במשך זמן רב. הנזק שלהם גדל עם הזמן, וניתן להתאים אותם לכל צרכי הצוות שלך בהתאם למצב.

קוסמים בעלי כישורים עם נזקי קסם הרסניים, כמו גם יכולות המאפשרות לך לשלוט בגיבורי אויב. הם נוטים לבריאות נמוכה ומהווים יעד עיקרי למתנקשי אויב. הכישורים העיקריים של הדמויות משמשים בצורה הטובה ביותר על היורים והקוסמים של האויב. המטא עבור מחלקה זו ב-Mobile Legends היא כדלקמן:

היורים הטובים ביותר

חצים הם דמויות מטווחים עם נזק גבוה מהתקפות פיזיות. הם מאוד יעילים בהשמדת מגדלי אויב וגם הופכים לאחת הדמויות החזקות במשחק המאוחר. ליורים חשוב מאוד לפקוח עין על המיקום שלהם ולפקח עין על יריבים חזקים יותר לאורך כל המשחק. הקפד לשלוט בהתקררות הלחשים והכישורים שבעזרתם תוכל לעזוב במהירות את הקרב ההמוני ולשרוד.

תפקידם של התומכים הוא להגן על חבריהם לקבוצה. הכישורים שלהם מאפשרים לך לרפא דמויות בעלות ברית, להגן עליהן ולהרחיק את מתנקשי האויב ויורים מבעלי ברית. כדי לשחק בהצלחה בכיתה זו, אתה צריך משחק צוות מתואם היטב, שכן גיבורי תמיכה תלויים לחלוטין בפעולות של חברי הצוות.

טנקים - יוזמים חזקים ואגרסיביים עם היצע עצום של בריאות ומערכת מיומנויות להגנה על הצוות שלהם. יש להם גם יכולות המאפשרות לך לשלוט ביורים של האויב ובגיבורים מסוכנים אחרים. הם גורמים נזק נמוך בהשוואה לדמויות אחרות, אבל מסוגלים לקחת הרבה נזק מהיריבים.

רמה גיבורים
S

מינוטאור, טיגריל.

А

גרוק, בקסיח'ופרא, בארטס.

B

אוּרָנוּס, פרדריןאקאי, פרנקו.

C

בלריק.

D

ג'ונסון, גלו, היילוס, אדית, אטלס, גאטוטקאצ'הלוליטה.

בחר את הגיבורים הטובים ביותר מרשימה זו, אך תמיד שים לב לבחירת צוות האויב. כדאי לבחור בהתאם למצב. דמויות ברמת S הם לרוב בחירה טובה למשחק סולו, כך שניתן לבחור אותם אם אתה מנגן סולו.

גם באתר שלנו נמצא קודי קידום עבור Mobile Legendsשמתעדכנים כל הזמן.

דרג את המאמר
עולם המשחקים לנייד
הוספת תגובה

  1. Anonym

    לכמה מהירות טעינה מקסימלית אתה יכול להגיע האם יש לו תקרה?

    תשובה
    1. אנונימי

      בדרך כלל 40% אבל עם ספר (קמע קסום) 45%

      תשובה
    2. Jz

      עם ספר התקרה היא 45%

      תשובה
  2. Melissa1585

    מדוע אדית לא שובצה לתפקיד התותחן והטנק בו זמנית ולא קיבלו סטנדרטים. הערכה? כן, הדמות לא פופולרית ושנואה, אבל היא לא ראויה לדרגת D. זה חשוב, היא צריכה להיות בכיתה א' לטנק ובכיתה ב' ליורה

    תשובה
  3. קאגורה מייןר

    איך הם המעיטו בקאגורה. כמובן שקשה לשחק אצלה, וצריך להתאמן הרבה זמן, אבל מבחינתי כל משטח החלקה איתה הוא MVP טהור, כרגע מהשיעור, 18/0/6. יש לה נזק הרסני גבוה מאוד ואני יכול לומר שבמשחק המאוחר כל שאר הקוסמים יעופו. אני מוציא 1v1 סולו עם תמוז.
    הכל כל כך מהיר ומחושב, אתה צריך לשחק בתור קאגורה כדי להיפצע מ-30 כ"ס לכל היותר

    תשובה
  4. Za1ndo

    למה גאה ב-C? הוא לפחות A. עם הנזק הטהור שלו פסיבי, ועם טנק טוב בצוות (למשל, נמר), הוא יכבה כל אחד, אבל הוא לא מתאים לכל שיא, לקחת אותו נגד פרסים ניידים זה מוות, אבל עדיין...

    תשובה
  5. פקעת

    אני נפעמת מאנשים שחושבים שקל לנקז את תמוז. אם אתה חושב שהפרסי הזה מוציא רק במהירות התקפה, אז אני מזדהה איתך. קנה אנטי הילינג, אני אקח נזק טהור, וזהו. שליטה לטווח ארוך היא לכל היותר חזקה נגדו.
    ודרך אגב. אנטי היל לא תמיד עוזר, אם אדם יודע לשחק, אז קל להוציא אותו.

    תשובה
  6. יד שניה

    למה אסטס עומדת ליד קאיה ולמה Low Rank גאה? כמובן, אני אבדוק שוב את המידע, אולי קאיה היא אימבה נסתרת, אבל חחח מיומנות 1 התדרדרה, 2 היא מיומנות האסטס, 2 היא טמבל בסיסי עם כדורים אנאליים ללא נזק נורמלי, 3 הוא מיומנות פרנקו הידרדרת

    תשובה
  7. Vvv

    ואליר חזק פי כמה מקדיטה

    תשובה
    1. לא אפי

      אני מתפעל מהחבר'ה שמשחקים מאסטרים, גרנדיוזים, אפוסים וכותבים משהו כמו זה יותר חזק מזה, למה זה חלש וכו', אתה בא להסתכל ברשימת הצילומים כדי להתבכיין כמו במשחק? כן, בתנאי, אתה יכול אפילו לקחת את מיה ולהרביץ לברונו אם הוא לא יודע לשחק... זה אותו דבר עם כולם, אבל אם אתה לוקח אנשים שווים במיומנויות, התוצאה תהיה ברורה, זהה הדבר שנכתב כאן, אני עושה את זה על Cecilion Vexana, ואני עושה את זה על Vexane Cecilion אני עושה... תלוי אך ורק בהנחה שלך ולא יותר

      תשובה
    2. MLBB

      אני משחק בתור מרטיס, הוא מוביל, אנא עדכן את הגיבורים

      תשובה
  8. ג'ון

    וקסנה חזקה ואחותי חלשה? מה לעזאזל? כשאני משחק על סיסה ויש לי וקסנה נגדי, אני מיד יודע שהמשחק יהיה רגוע.

    תשובה
  9. יאנה

    קאגורה חזק אבל קשה להפליא לשחק

    תשובה
    1. XVIII?!

      שיחקתי את קאגורה לפני שהתהודה עובד מחדש.
      היא הייתה אימבה, היה תענוג לשחק עליה... ועכשיו... נאלצתי להפסיק להחזיק אותה, כי לא היה נזק ולא יהיה (אתה לא צריך להגיד לי, Kagura mainers, שאני לא יכול לעשות לה נזק, מכיוון שאני אפילו לא יכול להתחבר למדתי איך לעשות את זה ;) )
      הפרסי כבר לא שווה לשחק בקצב, עדיף להשתמש בחרית

      תשובה
  10. לא ידוע

    באופן עקרוני, האתר טוב, אבל צריך לעשות רשימת יורים לפי שורות, לא לפי תפקידים, ולעדכן את התיאורים של כמה, או אפילו הרבה דמויות, מכיוון שהם מיושנים

    תשובה
  11. Mlbb

    ובכן, המטווח מורכב בצורה ייחודית, באופן כללי אני מסכים בהרבה בחינות, אבל במקומות מסוימים עולות שאלות, אבל באופן כללי אפשר להתמקד במטווח;)

    תשובה
  12. איש קטן

    אני חושב שהאטלס זכה לזלזל, אני משחק כבר 4 שנים, מיתוס תהילה
    ובידיים ישירות יש נדידה הגונה, יש גם הרבה שליטה, ובגלל אורורה המרופדת, העניבה שלו הפכה לאימבה עזה איתה בצוות. אני דורש שאטלס יעובד מחדש!

    תשובה
    1. איש קטן

      אורורה לא עברה ליטוש, אלא עיבדה מחדש, והפכה לחרא, האורורה הישנה הייתה הרבה יותר טובה

      תשובה
  13. מיין לאומורדה

    ליאומורד הורג את כולם עם הפאסיבי שלו, והנזק מגיע גם עם שרידות עצומה.

    תשובה
  14. Anonym

    לעזאזל על מה הרשימה מבוססת:
    1: גוסן ד?????? אתה ברצינות?
    בנדטה ד'? בסדר
    2: תמוז, גינאה, באלמונד גם צואה?
    3: VanVan ו-Cloud הם מטא-שוטרים, בסדר, גם ברודי, ברונו, איקסיה משחקים, אבל לסלי??
    4: אנג'לה במלואה היא אחד הסאבים הטובים ביותר, אבל כאן אני פחות או יותר מסכים
    מתוך הרשימה כולה, רק הטנקים מורכבים כרגיל

    תשובה
    1. Anonym

      האם גילוס וג'ונסון צריכים להיות ב-D?

      תשובה
  15. מרטיס 1 העולמי

    זו לא בדיחה של תמוז שהוא על קו 1 על 1 ובקרבות צ'יפס כל מה שזז בדרגה D, זה מצחיק, כמובן שאין לי 1000 PTS אבל יש לי 100 וזה שטויות, הוא צריך להיות לפחות בדרגה א'

    תשובה
  16. נורוזבק

    ויזלום גיבור וליר

    תשובה
  17. עידן חדש

    לגבי זאסקה, הגיבור חזק, אבל לא מסוגל לשנות משמעותית את המצב מול קבוצה פשוט טובה, אני לוקח את זה מדי פעם, אם הצוות שלך עף, ה-MVP שלך לא יעזור

    תשובה
  18. עגבניות

    אני רוצה לקנות איזה רוצח טוב, למשל ג'וי, אתה חושב שזה הגיוני לקנות אותו במציאות הנוכחית?

    תשובה
    1. קנה כמה זרעים

      קנה Helcard

      תשובה
    2. האב החורג

      בירי היאבוסה, דריוס או הלקרט ואם זה קיצוני אז האנזו

      תשובה
  19. נגרושה

    ליילה יכולה לנגן סולו

    תשובה
    1. טופו שקדים

      לְהַסכִּים! ליילה טופ, 20 הרוגים במשטח החלקה (עכשיו יש לי מיתוס 1)

      תשובה
    2. Anonym

      ברונו מוערך יתר על המידה, אפשר להרוס אותו בקלות

      תשובה
      1. Anonym

        לְהִתְלוֹצֵץ. זה מרגיש כאילו גרוק ואטלס החליפו מקומות, ובלריק צריך להיות גבוה יותר, ולגבי ג'ונסון, הוא בכלל לא D, הוא מחלק נזקים כמו רוצח, טנקים בדרך כלל בטנק ובמקביל עוזר לטים מאוד. כן, ואני לא ממש מסכים עם הרוצחים המובילים, אבל לג'וליאן יש נזק מהיר ונפיץ יותר מאשר שמחה, ומכיוון ש... אתה שופט לפי זה אני לא מבין בכלל

        תשובה
    3. סרגיי

      אורורה כבר במקום, פברואר 2024

      תשובה
  20. צ'רצ'קהלה

    דריוס העליון

    תשובה
  21. ואדים

    אני לא מסכים עם הלקרט. עם ידיים טובות אתה יכול לעשות הרבה הרג

    תשובה
  22. עט_בשרי

    אני במשחק בערך 7 שנים, אני חושב שבקסיה מאוד אנדרייטד והוא צריך להיות בדרג S, המכניקה שלו מאוד חזקה והוא עצמו מאוד חזק בהתחלה ובאמצע המשחק, ובליית' קשה מאוד לשבור אותו בגלל הפחתת הנזק, יש לו את הניידות הטובה ביותר במשחק

    תשובה
    1. סקרלט קינג

      אני מסכים לחלוטין

      תשובה
  23. קוף ד. לופי

    Tatruz יכול להוציא את כולם בסולו, אז השיעורים לא חשובים

    תשובה
    1. מתימטיקה

      אם אתה על אגדה אז כן, אבל אם על מיתוס אז לא

      תשובה
  24. Anonym

    למה האורנוס נמצא על B? הייתי שם אותו לפחות על A, יש לו ריפוי מצוין, אם הידיים של השחקן חלשות פחות או יותר, אז הוא יכול לקבל כל כך הרבה נזק שכל האויב טים יהיה בבלגן, הצלחתי להעלות את הטופ שלי. אותו במונחים של נזק שהתקבל לדקה, בערך 24k

    תשובה
  25. Anonym

    זה באמת חבל על זאסקה, דמות שנשכחה שלא בצדק.
    בידיים ישרות פחות או יותר, הוא מסוגל להרוג את כל צוות האויב, וחיית המחמד שלו, שמופיעה לאחר המוות, היא גם מרצית בתחת של האויב ומסוגלת לסיים את הפצועים.
    הוא צריך להיות בדרג A

    תשובה
  26. Anonym

    טופ של מרטיס. גם יער וגם ניסיון, הוא החקלאי המהיר ביותר.

    תשובה
    1. האב החורג

      עקרונית אני מסכים, אבל תמוז הוריד את הגלו, הוריד את הבנלריק, הוריד גם את הציץ, תקן!

      תשובה
  27. Anonym

    אני משחק כבר חודש, אבל אני כבר רואה שהרבה דמויות חזקות ומטא אינן ראויות בתחתית או בכלל לא ברשימת השכבות. למה פרנקו ב-A? אני רואה אותו ברמה הגבוהה בכל משחק שני. ואיזה טיגריל, שכמעט אף אחד לא משחק בשבילו איזה זין ב-S

    תשובה
    1. לוקושימרה

      ב-gmasters/epics/gends תבינו.

      תשובה
    2. FERA

      טיגריל הרבה יותר חזק כטנק מפרנקו, ואם לשפוט לפי סצנת המקצוענים
      זה טנק MVP של נמר, הם לא בוחרים את פרנקו במשאיות טיולים, או שלא ראיתי את זה)

      תשובה
    3. Я

      בגלל רשימת השכבות של דרגת המיתוס של תהילה, וזה +- נכון, אחרי ששיחקתי חודש אי אפשר להבין את הדמויות טוב, המטא שונה לגמרי באפוס ובמיתוס

      תשובה
      1. שחקן

        אני משחק מאז 2017. טיגריל ופרנקו הם שמיים וארץ, אז תבינו כשתשחקו עם טיגריל בידיים הנכונות או נגדו. ופרנקו, כן, סולואים כמעט בכל משטח, אבל זה לא אינדיקטור לחוזק שלו, כטנק הוא חלש יותר ומביא פחות תועלת לקבוצה, יחד עם ג'ונסון, שגם הוא נלקח לעתים קרובות מאוד. ותנסו ללמוד עוד על טיגריל, טיגריל זה מטא ולא כולם מסוגלים לשחק אותה נכון. החלק העליון הוא גם לא אינדיקטור של מעמד, כי אלו אותם אנשים שמשחקים על אלה שהם רוצים לשחק בהם, או על עיקריות, ואם אתה לוקח את מיינר פרנקו במסיבה, ומיינר טייגר, ברור שטייגר יפמפם את כל הצוות ופרנקו לא יעשו את ההבדל. לדמויות יש פוטנציאל וחוזק מסוים שקובע את המעמד.

        תשובה
        1. אלכסיי

          טיגריל איטי, סופג נזקים פחות פי כמה מאשר Belerik, Gazotkocha, Baksii. השוואת הנמר והמינוטאור היא שטות, אז זה צריך להיות S ו-D, הנמר צריך לחכות להבזק, והמינוטאור יכול למהר עם מיומנות אחת ו-ult. והכי חשוב, ה-ult של הנמר כמעט חסר תועלת, הרדיוס קטן. טיגריל בבירור חלש יותר מהמינוטאור, כמו גם בלריק, גזוטקוצ'י, היילוס

          תשובה
          1. טיגריל

            כן? האם זה בסדר שהמיומנות הראשונה של המינוטאור היא מרחק קצר, ואתה עדיין צריך לחיצה כדי לתפוס מישהו? בנוסף, קל לברוח מתחת לאולטרה של המינוטאור. אבל נסו לברוח מהאולט של הנמר - ההלם יודיע לכם. ובכן, 5 שניות של הלם הן קטלניות עבור כל קבוצה

    4. זלה.

      האם פרנקו טוב יותר מטייגר?
      השליטה של ​​טייגר היא מסיבית, שני שלבים, ולפרנקו יש גול סולו.
      על פרנקו אתה צריך מיומנות, שלא כמו טייגר, שימשוך את האויב לטים גם בלי מיומנות.

      תשובה
      1. מייןר טיגרילה

        פרנקו מיועד לשתיינים שחזרו הביתה מהמפעל בערב, פתחו את המקרר, הוציאו בקבוק קר ויצאו לסיבוב ב-ml. וממש לא אכפת להם לזכות וכו'. , הם בדיוק נכנסו לשפוך קצת כסף על פרנקו.

        תשובה
      2. XVIII?!

        עד כמה שאני משחק על פרנקו וטייגר, טייגר הוא כמעט אף אחד בלי פליק (אמרתי "כמעט") כי כדי להצליח, אתה צריך להתקרב לאנשים. ולפרנקו יש וו ובכלל הוא אגדה)))

        תשובה
    5. Ryaodvt

      לפרנקו יש שליטה נקודתית, וקשה לשגר אותו מחדש, בעוד שלטייגר יש טנקינג ושליטה המונית

      תשובה
    6. סוי

      כי טייגר נמצא כעת במטא בדרגים גבוהים

      תשובה
  28. Ar

    שאלה אחת, מי יכול לנצח את תמוז 1v1, רק אל תגידו אלפא ואלדוס, אני לא מרגיש אותם

    תשובה
    1. Anonym

      אני לא מרגיש תמוז על גינאה

      תשובה
    2. ולדימיר

      פרייה, בדאנג, מרטיס, איתם אני אהרוס את הטריזלה.

      תשובה
      1. נושא

        כל הכבוד! כותבים רק על תמוז!

        תשובה
      2. דמיטרי

        טריזלה טום היא היוזמת עם זמן חיים טוב וערפדיות, פרייה ובדנג לא חיים בקרבות צוותים ומרטיס הוא רק קבצן

        תשובה
    3. רץ_

      Guinevere, Argus, Bane)

      תשובה
    4. anonym

      תודה

      תשובה
    5. מיקו-מיקו

      בחור שהידיים שלו לא מהנקודה החמישית, והוא מגלם את ליילה, לסלי, קרינה, סלינה, בדאנג, מרטיס ובכלל, אני הורס תמוז 1 על 1 לכל גיבור.

      תשובה
    6. סיוע

      פרדרין

      תשובה
    7. ניקולס

      ליילה, מיה וכו'. וכולי.

      תשובה
    8. בר

      לסלי, קלינט וכו'.

      תשובה
    9. Али

      אם היריב שלך חכם מספיק כדי לאסוף נגדך אנטי-ריפוי, אז תמוז יכול להתנגד כמעט עם כל לוחם. עמדתי איכשהו 1 על 1 מול תמוז באלפא, הלכתי למזרקה 2-3 פעמים, לאחר מכן אספתי אנטי היל ועד סוף הגלילים אפילו לא הרחתי את התמוז הזה

      תשובה
    10. U_U0

      על ארלוט תמוז נהרס

      תשובה
    11. דמיטרי

      צ'ונג

      תשובה
    12. מרטיס 1 העולמי

      רובי פרייה מרטיס בדאנג אורנוס

      תשובה
  29. מארווק

    זילונג = צואה בלתי ניתנת למשחק, מאבד את הקו ל-90% מהלוחמים, המקסימום שלו = יער. לפני האגדה, זה לא משנה עם מה אתה משחק, אנשים לא יודעים איך לשחק

    תשובה
    1. ריי

      כמה זמן אתה משחק במשחק? Zilong Rebuild גם קיבל בגדים חדשים, הוא לא נכנס ליער, במיוחד אם אנחנו מדברים על התפקיד שלו - הוא רוצח במשחק מאוחר, שעם השליטה נוק אאוט יפתור את כל הצוות. בהתחשב במטא השומן, רוב הרוצחים חסרי תועלת. משום מה אנשים לא הולכים אחרי לינג, למרות שיש לו בדיוק אותם חסרונות (HP נמוך, נזק נמוך בהתחלה) ובו בזמן יש לו תכונת משחק (תנועה מהירה מסביב למפה ובריחה מוכנה עם an ult), מבחינה מכנית אותו זילונג, אבל עם משחק שונה, ואם נפגע מהמיומנות הראשונה, האחרון עשוי בהחלט להרוג את אוסף החרבות ב-ult. אני לא מדבר על זה שאפשר לקחת את זילוגנה כבחירה נגדית לפאני שיכור ולקחת אותו לקרב עם גיבורים מאוחרים (גיבורים שמכוונים לקרב ארוך - מרטיס, אלוקארד, דריוס, קארינה, במקרה הזה הגיבור לוקח את הבסיס DD והשריון עם גרגרן)

      תשובה
  30. ארטם.

    לא שיחקתי הרבה זמן. ואני לא יודע הרבה דברים, אבל איפה שאתה מכניס את זילונג, אני חושב שזה לא בסדר. עד כה דירוג גראנד מאסטר בסך הכל, אני משחק עבורו 8 מתוך 10 קרבות ואני אגיד ש-5 מהם הם MVP. 77% ניצחונות.

    תשובה
    1. נייד

      אז יש לך דירוג נמוך, אתה משחק עכשיו במשחקים הראשונים שלך, אלו משחקים עם מתחילים או עם בוטים - והמטא בנויה על דרגות גבוהות

      תשובה
    2. ks

      עובדה היא שהגיבור מתאים לדרגים נמוכים, לא צריכה להיות שאלה על מה זה מטווח כי אתה יכול לשחק ולשדרג מלוחם לאפי או אפילו רגל על ​​כל גיבור אם אתה יודע איך לנגן רגיל (או אפילו סולו). עם מיתוס החבר'ה כבר חושבים היטב (לפחות יש אנשים כאלה שם) ומשחק קבוצתי יותר תלוי ויש הרבה שחקנים מיומנים, ואתה צריך לבחור בחירה נגדית, לא כמו בדרגים נמוכים שבהם אתה יכול תלחץ על שורה אחת לבד ואף אחד לא ישים לב בך כי עוד לא למדתי להסתכל על מפה xd

      תשובה
  31. בלומבה

    למה דריוש ב-s? זו דמות אימבה

    תשובה
    1. ז'ופיק

      עבור נואבים, זה פשוט לא טוב, כולם לוקחים את זה כי הם לא יודעים איך להשתמש באחרים

      תשובה
    2. Anonym

      אני משחק מאז 2016 בחשבון Mythic ואני לא מבין למה Vale נמצא בדרג C, ג'ונסון בדרג D, ולינג, מיושנת, נמצאת בדרג A.

      תשובה
    3. בול

      חלש על רקע המטא, חזק רק בהתחלה. קשה ליישם אותו במשחק המאוחר

      תשובה
    4. עַז

      דריוס יעמוד נגד כל דמות

      תשובה
  32. קוטו ממ

    ליילה היא הדמות שאני מגלמת במשך כל ארבעת החודשים של המשחק שלי.
    כבר התחלתי לפקפק ולנסות לשחק עבור דמויות אחרות, כי ליילה כל הזמן גוססת.
    תהיתי למה לכמה דמויות אויב ברמה שלי יש 6 HP, אבל יש לי רק 4 HP...
    אבל לפעמים עשיתי את דרכי בשקט עם מיניונים למגדל והפלתי אותו. וכך הלאה עד הסוף, עד שהרסתי את הבסיס של האויב. (אפילו ציינתי טקטיקה!)
    עכשיו אני יודע שליילה לא חסרת תועלת, ושהיא פשוט לא מיועדת להתקפה פתוחה.
    תודה על המידע השימושי!

    תשובה
    1. סוציופת

      חאליד ב'?!

      תשובה
  33. סאירוד

    אחי, למה אנג'לה ומתילדה למטה?

    תשובה
    1. טופו שקדים

      אותה שאלה…

      תשובה
  34. ג'וני

    ג'ונסון, איפה ב-D meta הבחור הזה צריך להיות לפחות B meta בתמיכה, כי בשילוב עם רוצח רגיל, הוא עושה עפר

    תשובה
  35. ארגוס

    למה לינג S דירוג? עכשיו הוא לחלוטין בלתי ניתן לשחק, הוא לא מוערך יותר מדי.

    תשובה
  36. שם

    קצת בהלם מהמקומות של סלינה, פאוויוס ובנדטה☠️

    תשובה
  37. לצחוק בקול רם

    מה זה לעזאזל? מתילדה היא התמיכה הגרועה ביותר? אתה צוחק?)

    תשובה
    1. Fireee

      זכיתי 7 פעמים ברציפות באורנוס, זה נהדר אם תורידו את ה-ult הראשון

      תשובה
  38. אנג'לה-מלאך

    אנג'לה נמוכה, שים אותה גבוה יותר!
    היא תמיכה טובה מאוד, בניגוד לגיבורי תמיכה אחרים היא ניידת. כן, הקירור של האולטימטיבי הוא 70 שניות. אבל אתה יכול לקחת משהו כדי להפחית את ההתקררות. לדוגמה, הורדתי את הקירור ב-40% - אולי ב-60%, או שאני לא יודע כמה, אבל מ-70 שניות. נותרו רק 40-45 שניות לטעינה מחדש. עם המלאכים האולטימטיבי לעולם לא תחמיץ קרבות גדולים. פשוט קח פריטים כדי להפחית את הקירור ואת מהירות התנועה, כך שאם יקרה משהו (כשה-ult ב-cooldown) תוכל להגיע לקרב בעצמך.
    מסקנה:
    שימו את אנג'לה גבוה יותר, מגיע לה!!!

    תשובה
    1. Anonym

      כן, המלאך צריך לעמוד גבוה יותר, בעזרתה אני מנצח את משטחי ההחלקה

      תשובה
  39. Anonym

    אני לא מבין למה לויקה סי, זה היה מטופח, זה עכשיו בכל משטח החלקה

    תשובה
  40. סלנו מיינר

    איך סלינה הושפלה☠️☠️☠️

    תשובה
  41. איבן מסובך

    אני לא מסכים עם אורנוס, כי אם אתה משחק בתור יורה, אז בתור תמיכה אורנוס טוב פי כמה מאותו ביין או פרנק, שנמצאים בדרג S לדקה.
    ובכן, הילס הוא פשוט הטנק הכי מרשים, אף אחד אפילו לא יתווכח כאן.

    תשובה
    1. אני לא מסכים

      ביין יכול להאט ולהדביק את הפלוס ולספוג ולגרום נזק משמעותי ואפילו לתת שליטה, ופרנקו בדרך כלל יכול להשבית כל יחידת אויב. אורנוס לא יכול לתת שום שליטה, ואם תאסוף אנטי ריפוי, הוא יהפוך לחסר תועלת

      תשובה
  42. Anonym

    אני לא מסכים עם הקיקלופ, עם תקני הרכישה זה יהיה סיוט, שם מיומנות 2 אפשר להשתמש בכל שנייה והריפוי יהיה טוב עם סוף האנרגיה

    תשובה
  43. סייבר

    אני לא מסכים שגוסן הוא פרסי חזק מאוד

    תשובה
  44. ._.

    אבל בידיים מאומנות, כל פרסי יכול לסבול היטב) אז אם אתה אוהב לשחק על מישהו "לא מטר ארוך", אז המשך, אבל ללמוד לשחק על גיבורים שונים לא יזיק לאף אחד) וכמובן, עבודת צוות היא מאוד חשוב, אז אל תסתמך על בחירת הגיבור בלבד

    תשובה
    1. היורה ראשי

      אני מסכים - אני משחק בתור ליילה, אני תמיד ב-MVP, וכן, אני תמיד משחק רק בדירוג. ליילה היא אחד הגיבורים "החלשים", אבל זה לא נכון. כל מי שאומר שגיבורים "לא מטא" הם חלשים פשוט לא שיחק אותם / לא יכול לשחק אותם.

      תשובה
      1. פרארו

        אם אתה משחק באפי אז כן, אבל אם אתה לא מיתוס אז את ליילה שלך אפשר להרוג בלי בריחה כמו 2 אצבעות על האספלט, יש לה נזק רגיל רק בקנייה מלאה, בגלל זה זה META וזה מטא כי יש פרסים חזקים בו והליילה שלך לא יכולה לעשות כלום בהשוואה למטא ג'ונגלר

        תשובה
  45. אנטיצ'יל

    לאסטס יש רק פריט נגד אחד אם אתה לוקח בקסיה אז הוא הופך חסר תועלת לחלוטין

    תשובה
    1. Anonym

      איזה דרגה?
      קל מונה תמוז

      תשובה
  46. Nekoglai

    זכרו: תמוז אחד עם נורמות הקנייה והוא יכול להתמודד בקלות עם 1 ל-3, בדקתי את זה מניסיון אישי

    תשובה
    1. דריוס

      עם נקמה בלבד

      תשובה
    2. אנג'לה-מלאך

      תזכור: תמוז הרג את כל הצוות שלי (זה היה בתעריף), והוציא את כולם סולו, היה לו + - 30% HP, ואני קטעתי את ה"Kill Streak" שלו באנג'ל - כמובן שגם לי היו רכישות רגילות, אבל פרצתי לתמוז עם כ-40% HP, אבל נרפאתי מהר. בקיצור, אנג'לה עם רכישות רגילות יכולה להרוג את תמוז עם רכישות רגילות עם כישורים 1 ו-2 בלבד, למרות שתמוז הרג את כל הצוות.

      תשובה
      1. לנסלוט מיינר

        1 על 1 לא יכול לעשות את זה, לפחות אתה צריך לוחם טוב

        תשובה
        1. אנג'לה-מלאך

          יכולתי. יש לי רק ידיים ישרות

          תשובה
    3. אלוהים איש

      אף אחד לא ילחם עם תמוז תחת האולטימטיבי חוץ מהטיפשים מאוד

      תשובה
  47. מרינה

    אני לא מסכים שפופול וקופה נמצאים ב-V. הוא אימבה. הוא לבד מרטיב את הצב

    תשובה
  48. mainer terizli

    חח, המטא קנש כבר קצת שונה מזה שבאתר טריזלה, הוא יפתור כמעט את כולם אם תתאספו בטנק ותוסיפו קצת ערפדות ושימו אלמוות על המשבצת האחרונה, אז זו אימבה בלתי ניתנת להורג

    תשובה
  49. mainer terizli

    טריזלה בטנק עושה כמעט הכל רע מאוד במשחק המאוחר, אני למשל עומד ליד חבריי לקבוצה או מתחת למגדל והורג את כולם והוא לא שקית שוט דרך אגב. החולשה שלו היא רק חיצים ואז מהלך אחד שגוי והחץ נגמר

    תשובה
  50. מיאו

    מה? לויה איפה כל כך נמוך? לילי עדיין...איפה ההיגיון?! לוי ולילקה וליונוקס אימבה, הרם אותם למעלה!!

    תשובה
  51. אלכסיי

    שלושת הפרסים הכי חסרי תועלת הם מיה, ליילה ווקסנה. אוטלוז נמצא איתם בצוות.

    תשובה
    1. ליילה בסולו

      אפילו אנשים שאומרים "מיה, ליילה ווקסנה הם שלושת הגיבורים הכי חסרי תועלת" יכולים להיהרג על ידי מיה/לילה/וקסנה. נראה לי שגיבור חסר תועלת (אני מדבר על ליילה) לא מנצח עם MVP 17/0/3, כן, אני מתפאר בשיא שלי בליילה, אבל איזה סוג של שיא זה? היה גם MVP 27/3/16. ליילה היא דמות טובה בידיים טובות. יכול להרוג גיבור אויב עם כמה דקירות. כמובן, חבל שאתה לא יכול לשתף את התוצאה שלך (טוב, הכנס שם צילום מסך).

      תשובה
      1. Anonym

        כל הפרסים טובים בידיים של ראשי

        תשובה
      2. כורה ADC

        אחי, יצרתי בעצמי יותר מ-1k משטח החלקה על ליילה, 1k משטח החלקה על adk 3200 השיא שלי היום שיחק 28-1-9 MVP ללא רחמים ליילה היא שחקנית מאוד חזקה, אנשים פשוט לא מבינים אותה והיא רק אימבה ושלך פופול ומיה ומוסקוב וכדומה אל תגידו להם שלום, אם משהו בוא תשחק ג'ון קרטר

        תשובה
      3. אלכסיי

        ומה הציון שלך אומר? יש לי שיעור זכייה של 63% על ליילה, שיא של 38-1-7. וזה לא משנה את העובדה שליילה היא דמות חלשה. זה נכנס רק אם ליריבים אין פרסים עם קרבה או קוסם רגיל עם פלאש. הסולו שלה הורג 95% מהדמויות. וכמובן יש לי רק 41 משחקים ו-24 מהם הם MVPs, וכמובן שליילה היא זבל

        תשובה
      4. אוכלוב

        לדמות אין מנוס והיא חושפת את עצמה רק במשחק המאוחר

        תשובה
  52. מיינר פרדה

    באן ב-S? אתה רציני?) הם ביצעו אותי עם שליטה בשניות, אבל דייווי ג'ונס הזה אולי לא יכול לסבול את היותו עכברוש, כי כישוריו הם זבל, למעט האולטימטיבי והפאסיבי שלו.

    תשובה
  53. שַׁמַאִי

    אני לא מסכים עם רשימת הטר מהמילה ברצינות, איפה איקסיה, מאשה, טיגריל, באן מינסיטארה כל כך גבוה, איפה נתן, צ'ונג, טריזלה ולאפו לאפו וארלוט כל כך נמוך, שהם יותר לוחמים מאשר מתנקש

    תשובה
  54. ליילה בסולו

    ליילה נמוכה. כן, אני יודע שיש לה כושר הישרדות נמוך, אבל כל עוד היא תהרוג, היא תהרוג את כולם. אם תשאב את ההתקפה הפיזית שלה, ותשתמש בשילובים קטלניים, לאויבים אין סיכוי. היא גם יכולה להרוס מגדלים מחוץ לרדיוס, וזה יתרון. אם הלוחמים, הטנקים, הרוצחים לא יוכלו להתקרב אליה, היא תהיה בחיים. טווח התקפה ארוך - יוציא את כולם מרחוק!

    תשובה
    1. ...

      ליילה היא פרסית זבל, גבוה יותר מאשר על הרגל אין טעם לקטוף אותך, היער יילקח מתחת למגדל כי אין מנוס

      תשובה
      1. ליילה בסולו

        אתה יכול לעשות הבזק והנה, למה לא לברוח? נתקעתי במצבים שבהם הג'ונגל של האויב ניסה להיכנס מתחת למגדל שלי, ועדיף שהוא לא ינסה: 2 מיומנות> 1 מיומנות> התקפות בסיסיות> אולטימטיבי - ונשארת השאלה, איפה הג'ונגר של האויב ללכת? בסוף המשחק הוא יכול להרוג קוסם/יורה אויב עם 2 כישורים + התקפות בסיסיות. כמובן, בסופו של דבר, אתה צריך להיות זהיר כי גם צוות האויב צובר כוח, אבל הם לא מתאימים ללילה. האם MVP עבור ליילה, 17 הרג, 0 הרוגים, 3 אסיסטים אומר משהו עבורך? למה מיד "ליילה זבל פרס", העיקר להיות מסוגל לשחק.

        תשובה
        1. אלכסיי

          איך פאני פלאש יכול לעזור לך? היא חווה את ליילה מהרגע הראשון ולילה לעולם לא תעשה לה כלום. וברגע ששיחקתי בקבוצה עם אנני, היא פשוט הלכה שני מותגים לבסיס האויב והרגה את ליילה ברגע שהיא עזבה. ממש לא הייתה לה חווה בכלל. או איך הבזק מפלט גז יעזור לכם? לא אכפת לו מכל היורים והוא משפיל זבל כמו ליילה מיה. או נטליה שפשוט אונסת את ליילה ב-2 מכות

          תשובה
      2. ליילה בסולו

        אז תסביר איך אני יכול לסולו 3 גיבורים? בשלב מאוחר של המשחק היא הופכת ל-Tterminator. קוסמי אויב - כמה חרקים קטנים, טנקים/רוצחים/לוחמים - כבר מסוכנים, אבל אגב, אפשר לשחק בזהירות, כלומר לשלב סגנון משחק אגרסיבי נגד קוסמי/יורים של האויב, ולשחק בזהירות נגד טנקים/לוחמים/ רוצחים, אבל זה הכל ובכן, גם ליילה מוציאה אותם - בשלב המאוחר, עולה רמות אולטרה ב-3. למה אני מדבר על המשחק המאוחר? הצלפים הם המסוכנים ביותר במשחק המאוחר, ובאופן כללי, כל הקלעים טובים בגלל הנזק הפיזי הגבוה שלהם, "ליילה היא פרסית זבל" - תגיד את זה למישהו (כלומר, לי) שיכול לשחק את ליילה.

        תשובה
        1. בלריק

          אני משחק במיוחד באליטה כדי שאוכל להוציא 3-4 ליילס, מייס והאנאביס בצוות האויב עם בלריק.

          תשובה
        2. DedInside

          אחי, אתה לא צריך לדעת איך לשחק את ליילה, במשחק שבו אין אי נראות, אין מצמוץ, אין הלם. היא יכולה להתנגד עם שליטה בלבד, אם היא מחזיקה בתפקיד לא ניתן להרוג אותה. אתה צריך להיות מסוגל לתקוע צבע וליהנות מהחיים. אז הסיבה לחוסר הבשלות של ליילה היא לא בגלל שאתה "יודע איך" לשחק, אלא בגלל חוסר איזון אלמנטרי שהמפתחים חייבים להילחם בו.

          תשובה
          1. אלוהים שם

            זה נכון, ליילה היא כפתור אחד עז

  55. איזה אדם עזב

    אני לא מסכים עם לונוקס, אני משחק בשלווה על המיתוס, אני בסדר. אם אני משחק mvp זה יהיה 10-20 הרג 0-9 מוות ו-0-20 אסיסטים. כן, אני מודה, לא סביר שהיא תתמודד עם ליילה עם אולטימטיבי מפומפם, רק אם היא תפגע בעכברוש, ואז, יותר נכון, עד שהיא תמות, היא תסב נזק רב... אבל ליילה נתקלת לא כל כך הרבה פעמים , בקיצור - לונוקס אימבה, איתה היא הגיעה למיתוס (כמובן, אני משחק בעיקר את ליילה...), העיקר להיות מסוגל לשחק.

    תשובה
  56. Anonym

    איפה X בכיתה C

    תשובה
  57. DIO

    טריזלה מתנגד כמעט לכל דבר אבל זה לא לא הוגן שהוא רק ב'
    טוב, לפחות מלכתחילה על B, אני לא יודע, הייתי שם את זה על A באמצע

    תשובה
    1. Anonym

      לפי הרעיון, אלוק הולך ליער ויש להכניסו ואם לא בס'

      תשובה
    2. Anonym

      הלקרט הוא דמות חזקה בפני עצמה ולא מגיע לי מקום B לדעתי.

      תשובה
  58. О

    לא הסכמתי עם לילי, היא כמו מינוס ודרגה לפני הנרף

    תשובה
  59. הממממ

    טריזלה מעצבנת אותי, נלחמה בו במשך 30 שניות. עדיין זכה, אבל זה עלה כמעט חצי כ"ס. אני לא אוהב את טריזלה

    תשובה
  60. Anonym

    מיוסר קונטרה כמעט כולם למה הוא כיתה ד' שם

    תשובה
    1. ארלוט!!!

      כי במזיגה הוא שקית הקצפה

      תשובה
  61. Anonym

    למה היין נמצא בלוחמים עם?

    תשובה
    1. Qwe

      ובכן, אם יש לך 50+, אז הגיבור לא ניתן לשחק

      תשובה
  62. Anonym

    איך עומדת הקגורה ב-A? אני מבין שקגורה טובה נגד רזים, אבל כל קוסם מצוין גם נגד רזים, למשל, אותו lunox שיכול להרוג גם טנק וגם אדק/קוסם. המגן של אתנה נגד לונוקס לא עובד, בניגוד לקגורה. האם בגלל הניידות שלה היא דורגה כל כך גבוה?

    תשובה
    1. מליסה אימבה

      כן, לניידות. כמו כן, אם תלמדו לנגן עליו, אז תוכלו להוציא 2 בסולו (היה לי) רק שזה יעלה 60% + HP. ישנם שילובים קטלניים רבים בקאגורה, אם תגבירו אותו במהירות, תוכלו להרוג את האויב בקלות.

      תשובה
    2. לשה

      קאגורה היא כמו צ'ו רק באמצע

      תשובה
      1. Anonym

        כן, עקרונית, גם כאן מזלזלים בבנדטה

        תשובה
  63. לא מזוייף

    אני כל כך סובלת מהערות כמו אווז למה ד', אווז מלא בקאלאס שמתנגד לכל דבר חי. יריעת הצמיגים ממש מדויקת

    תשובה
    1. אבובה

      שנלך אחד על אחד על האווזים? הזבל הזה יראה לך מה נוגד את זה ומה לא.

      תשובה
  64. Anonym

    אני מסכים עם אלפא ב-S אי אפשר לזרוק אותו כי יש הרבה דמויות שיכולות להתנגד לו, הוא מאוד מפחד משליטה (ערוך היי). שיחקתי איתו בערך 100 משטחים, זה לא הרבה כמובן, אבל הצלחתי לעלות לאגדה הרביעית. וכך, לדעתי, אפשר היה לשים את סלינה גבוה יותר, היא לא הייתה אומרת שהיא רוצחת ישירה של 4%: אלא 100% ו-50% תמיכה - השליטה שלה מאוד מכרעת בקרבות המוניים

    תשובה
    1. דימונצ'יק

      האם האלפא מפחד משליטה? מה?) אפשר להוציא אותו בלי יורה ואנטי-הילר אמין, השליטה הופכת אותו לחלש רק ב-30-40% חחח

      תשובה
      1. ולאדוס

        על קוף עם אוספה ואנטי-ריפוי, אני מעיף לו את הפנים

        תשובה
  65. מיצוקי

    איפה גוויניור????????

    תשובה
    1. אבררוס

      לוחמים, דרגה ד

      תשובה
    2. ולד

      גווינבר הוא אחד הלוחמים הגרועים ביותר
      באמת חלש מאוד
      על האפוס זה אולי נורמלי, אבל על המיתוס כך-כך

      תשובה
  66. אף אחד

    וליר ב-s צריך להיות.

    תשובה
  67. אף אחד

    נראה לי שואליר אחרי החובב התחזק מאוד 💪. והוא בפנים

    תשובה
    1. והנה האמת

      ה-ADC החזק ביותר הוא ליילה

      תשובה
      1. Anonym

        במיוחד בטנק

        תשובה
  68. יגור

    בארטס נמצא ב-D, ברור שהוא נבחר בסצנת המקצוענים לעתים קרובות יותר מאסטס, והוא ב-S

    תשובה
  69. ml master

    איפה ארלוט?

    תשובה
    1. מנהל מחבר

      ב-Asssins, דרגה א'.

      תשובה
  70. כהה

    תמוז בד'? מה אתה? תמוז יקרע כל לוחם בטופ שלך, מניסיון אישי. מבחינתי תמוז הוא הלוחם הכי טוב.
    ולמה האווז בד'? הם משחקים איתו במיתוסים

    תשובה
    1. מנהל מחבר

      דמויות רבות משוחקות ב-Mythos, אבל זה לא אומר שכולן חייבות להיות בדירוג SA. רבים בוחרים גיבורים, בהתאם לבחירת היריב.

      תשובה
      1. Anonym

        אדם מצחיק שכתב שתמוז יקרע כל אחד. הגיבור איטי מדי למטא הנוכחי והעובדה שהוא ישאיר את לוחם האויב מתחת למגדל בהתחלה לא נותנת כלום, כי אמצע המשחק או המשחק המאוחר יגיע והתמוז ילחץ כמו זרעים, וכן, מוסיף. לשם כך המהירות המדהימה שלו, הוא בדרך כלל עדיף לא ללכת רחוק יותר מהבסיס - זה מיד יזין.

        תשובה
        1. תמוז

          אני מסכים איתך, אחרי העדכון רק דרך היער... שלום מהתהום)

          תשובה
          1. אחת

            בשלב המקצועני, הוא נבחר על ידי צוות אחד ביחד עם אסטס.

    2. Anonym

      התחילו לעסוק ב-badanga
      עצמו רצה + אירוע
      בדאנג במהירות התקפה ישלח את תמוז לישון,
      באופן עקרוני, בדאנג יכול להוציא כמעט כל לוחם 1 על 1
      עם ארלוט, אתה רק צריך להזיע ולנצל את הרגע ל-2 מיומנויות

      תשובה
      1. Anonym

        אלדוס 1v1 של כל לוחם. אין התאמה ל-500v1900 (כל מחלקה) עם XNUMX ערימות. XNUMX משטח החלקה על הקרח באלדוס.

        תשובה
        1. שיעור הזכייה של terizla 85

          מה שלקחת לפני האופנה להוריד טריזלה (בטנק) עושה את הבדאנג שלך רע מאוד

          תשובה
  71. Anonym

    עצור, פרנקו S, ונמר D?! לְהִשְׁתוֹלֵל

    תשובה
    1. קיריהיטה

      ובכן, זה כל כך ברור שפרנקו בשכבת S, מכיוון שהוק יכול לשנות באופן קיצוני ולקלקל את ההתגנבות של האויב, אל תשכח גם את האולטימט שלו שנותן דיכוי. והטיגריס אובר הוא דמות איטית וניתנת לקריאה, אם לפחות האולטרה שלו לא תעה במהלך דחיפה קטנה, אז הוא יכול לעלות מעט ברשימת השכבות, אבל לא להפוך למטא

      תשובה
      1. לָה

        ראשית, אתה לשווא על נמר, הוא יכול לעשות התחלה אידיאלית עבור אדק וזין ואז אתה תהרוג נמר תחת הגנה, + לנמר, בניגוד לפרנקו, יש שליטה המונית. במיוחד למה לעזאזל האטלס כל כך נמוך? + ult כמובן דפוק, אבל יש 2 כישורים, ועם הבזק, נמר מנוסה יכול לעשות הכל.

        תשובה
  72. SKYREX

    טיגריל וג'ונסון במקש D? שטויות מוחלטות

    תשובה
  73. איקסיה

    איפה איקסיה?

    תשובה
    1. מנהל מחבר

      המדריך נוצר, אך לא נוסף כאן :) תוקן, תודה!

      תשובה
    2. Azshvvdlv

      הטבלה רלוונטית 60-70%, אחרת סיגים נתקלים בשכבות s, ולהיפך, חזק בשכבות נמוכות

      תשובה
  74. מאדים הירחי

    ל-cecilion יש שגיאת הקלדה במאמר Lunar mars (צריך להיות ואלס ירח

    תשובה
    1. מנהל מחבר

      תודה, תוקן!

      תשובה
  75. דניה

    גוסן בד'?..

    תשובה
    1. ארלוטמיינר (החלק העליון של סמארה)

      יש יערנים שעושים יותר עפר כרגע. Gossen kaki bennedet, דורש ידיים מיומנות

      תשובה
  76. Anonym

    למה בנדטה כל כך מאופקת? מבחינתי, מניסיון, היא יכולה אפילו ב-S

    תשובה
    1. Anonym

      גם נתן לא מוערך.
      עם בניית מהירות התקפה והשראה קלה אפשר לשלוף את כל הקבוצה החוצה, בתחילת המשחק הוא חלש יותר מקלינט או פייק, אבל בסופו של דבר אין לאף אחד סיכוי.
      גם אם נתן לא ראוי לדרגה, אבל א' בהחלט ראוי

      תשובה
  77. :))654

    ובכן, אם בסולו, אירקה מוציאה אותו, אבל עקרונית היא יכולה גם להוציא גיר

    תשובה
  78. :)

    הסיכויים עשויים להשתנות בקרב ואירקה תוציא, למשל, אדק או מישהו שם

    תשובה
  79. קקטוס

    ננה ב-D? מעניין למה כך?

    תשובה
    1. טוביה אמא

      נתן וקימי ב-c? חחחח אתה רציני? האם אתה טיפש?

      תשובה
    2. אחת

      יש לה קאסט ארוך של כישורים. בגלל זה, ברמה טובה, השחקן מתחמק בקלות מהכל.

      תשובה
  80. You :)

    חשבתי על האיריטל, אמרנו שהוא עומד נגד המליסה, אבל לא, הוא עף מהלחץ. יערות . זה עלבון לגבי הענקים כי אתה מניח, למרות שאתה לא יודע, ובכן, גם אם אמרת את האמת, כלומר, יש 2 סיבות: 1- משטחי החלקה מתרוקנים, למשל, 1 ניצחון 2 תבוסות. 2- הם לא מבינים טוב)

    תשובה
    1. קיריהיטה

      אז אנשים בונים רשימת קליעה לא למשחק 1 נגד 1, אלא למשחק קבוצתי כללי, שבו ה-iritel מראה את עצמו גרוע יותר מאותה mellisa.

      תשובה
  81. Anonym

    באופן כללי, אני מסכים עם הרשימה. כמובן, ציפיתי שלאנשים יהיו חילוקי דעות, אבל עם הערות כמו: "איריטל אימבה וחזק מלימון מליסה", "אורנוס צריך להיות במצב בריאותו" וכו'. kenul. אנשים לא יכולים לראות את הענקים מהאבזה, מכיוון שהם לא יודעים שיש להם ראנוס נגד נזקי נפץ למשך מקסימום 4 שניות ואז מיד רצים לפנטן כדי לרפא. האם איריתל חזקה יותר מליסה? אולי. אבל זה לא משנה מתי האיריתל שלך ללא בריחה עושה רק את מה שהוא יושב על הפנטן מיער האויב, בזמן שאתה לא תסגור את התגרה בגלל האולטרה והיא תיקח את החווה שלה בשלווה. עם השאר זה דומה.

    תשובה
  82. נתחטרי

    אני מסכים עם גלו, אבל אירקה חזקה יותר מלסלי ומליס. Irka moruno על C אני לא מסכים ברונו הוא יורה חזק ועומד n (הסופר מראה כמה דמויות במקומות נמוכים) זו דעתי. נכון, אולי אני לא יודע משהו על הפרסים מתחת לב', אבל אני חושב שכן
    ליני. יש לו פאסיבי עוצמתי הקשור למיומנות הראשונה כמו קצת חיזוק ניידות וסיום נוק-בק אולטימטיבי. ברונו צריך לקחת S/A/B למקום כלשהו, ​​נראה לי שהמחבר

    תשובה
  83. .

    הם שכחו את קרמילה בטנקים, היא טנק / תמיכה.

    תשובה
  84. מתוקים

    זה הגיוני להכין רשימת יריות אם היא לא מחליטה איזו דמות תלויה במיומנות של מי שמשחק, ככל שזה יותר גוף זה לא נכון

    תשובה
    1. צ'ולאק

      אתה יודע מה המשמעות של "פגשה דמות" באופן עקרוני?

      תשובה
    2. .

      באופן עקרוני, בדרך כלל קשה להשוות, ועוד יותר מכך, לא ריאלי, כי תלוי באיזה צד להסתכל. מישהו שמן, אבל יש מעט נזק, מישהו רזה עם נזק הרסני, ומישהו עם שליטה חזקה. יותר הגיוני להשוות לפי פרמטרים מאשר לפי קטגוריות.

      תשובה
  85. צ'וצ'מק

    לינג אימבה אבל אני לא רואה אותו במשחקים בכלל כל הזמן שראיתי אותו כמה פעמים ב-PM

    תשובה
  86. קוסמים

    Luo Yi ב-S. הלב שלי הלם.

    תשובה
  87. סרג'

    איריתל כמעט בתחתית, אתה רציני?
    כן, הוא דק והנזק הפסיבי פחות, אבל בקרב צוות, עם טנק טוב או עם תמיכה

    אם ליריבים יש אותו מצב
    איריתל כאן מוציא את הקהל ולסלי וכולם

    לסלי היא הכי לא נוחה עכשיו, מכיוון שהנזק גדול ומסתיים מרחוק
    ואירקה מוציאה את מליסה

    תשובה
    1. Mlbb

      צ'ל תהיה מליסה בידיים הנכונות, היא לא תרגיש את האירקה שלך

      תשובה
      1. המיינר של מליסה

        אני, כמיינר של מליסה, מודה: אני יכול לסבול את ה"אירקה" שלך אחד ושני. בכלל, האם זה הגיוני שאירקה תלך נגד מליסה בידיים הנכונות? לא. הדבר היחיד שאירקה עשתה נגדי זה כלום, רק רבנו איתה, נשאר לה קצת עוז והיא רצה לרפא במזרקה. כדאי להבין שלא כל הדמויות אינן מטומטמות, כולל אירקה.

        תשובה
  88. ......

    גטוטקך, איך מזלזלים בו, למרות שהוא יותר לוחם

    תשובה
  89. 1000-7

    אסטס ב-S? איך הוא הצליח לקום ככה?

    תשובה
    1. אני לא יודע איך לשחק

      כן דרך אגב. רק לאחרונה נזפו בי שלא שיחקתי מטא גיבור, מם

      תשובה
  90. Huylusha

    אורנוס הוא לפחות C, הוא מנצח בהתעלמות יתר

    תשובה
  91. Anonym

    ובכן, כן, האנזו יצא אווז)))

    תשובה
  92. ריק

    באן במטא הנוכחי תופס את טווח הירי של כשהוא מורכב לטנק, שרידות עצומה ונזק הגון ללא פריט תוקף אחד

    תשובה
    1. Null

      מדוע החבילה בכיתה D היא חייבת להיות לפחות ב-A

      תשובה
  93. טנקים

    מבחינתי, טריזלה צריך להיות לפחות בא בא'. כי הוא טוב מאוד בתחילת המסלול, ובאור הוא טנק טוב. בקסי הוא גם טנק מצוין שיכול להיכנס ליער (אבל אני קח אותו כטנק).

    תשובה
    1. המיינר של מליסה

      בתור אדם שמשחק 24/7 ב-mlbb, אני אומר: טריזלה במקומו, אותה מליסה/אירקה לוקחת אותו לסולו, בגלל הפיזיות הגבוהה שלו. נזק, ובכן, אם אתה משווה הכל בכללותו, טריזלה אולי נורמלית, אבל אל תשכח שהנזק של כל הגיבורים גדל, וכל ההערות הן כמו "טריזלה נמוכה", "לא, הוא צריך להיות גבוה יותר. .”, “כל מיני שטויות בש..” - כמה שיותר מוזר. כל גיבור יכול להוציא מישהו בסולו, אבל יחד עם זאת, לכל גיבור יש את החסרונות שלו.
      אנשים, זכרו שאין גיבור אידיאלי שיכול לסולו את כל צוות האויב.

      תשובה
  94. סן

    סאן הוא לא סוג של D, אבל מושך ב-A, כן, בהתחלה קל להדוף אבל בסוף אי אפשר לעצור אותו והוא לוחץ יותר טוב מכמה חיצים ונגד לוחמי זילונג הילדה פרייה דריוס יכולה בקלות להרוס ופרנקו בדרך כלל לא שימושי נגד san
    מקצוענים מזעזעים עד 2 התחדשות איטית
    ויש אולטרה נגד איימון וייל ג'ונסון הקיקלופ חאליד אלדוס

    תשובה
  95. שחקן

    לא הבנתי למה x.borg כל כך נמוך, בדרך כלל זכיתי בכולם חוץ מ-zilong.

    תשובה
  96. Anonym

    אני משחק בארטס
    והכל בסדר

    תשובה
  97. ליסה_פודליזה

    ג'ונסון למעלה

    תשובה
    1. דרגריבוק

      +

      תשובה
      1. :D

        אני לא מסכים שמיה וליילה הן סופר יריות, כן, הן טובות, אבל הן לא חייבות להיות כל כך גבוהות.

        תשובה
        1. ..

          קלינט>

          תשובה
      2. TreDee

        אלפא מטא

        תשובה
    2. אסדולומון

      לדעתי, המחבר מזלזל בלוליטה. למרות שמעולם לא שיחקתי בו, אני יכול להבטיח לכם שיש לו משחקיות מטורפת והשפעה רבה ממנו, הוא מופיע לעתים קרובות בסצנת המקצוענים. וחוץ מזה, היא נמצאת במקומות המובילים בשיעור הזכיות העולמי.

      תשובה
    3. 22

      למה Xask נמצא ב-B כשהוא צריך להיות ב-AS

      תשובה
  98. Anonym

    מטא שגוי לדעתי נתן הכי חזק adc

    תשובה
    1. Chel

      לא, הוא לא הכי חזק.

      תשובה
  99. סנמי

    הייתי מרים את אסטס גבוה יותר
    לפחות כמה זמן שיחקתי בשבילו, די עקשן
    כמובן, אתה צריך להיות מסוגל לשחק עבור כולם, אבל זו הנקודה
    הוא מרפא היטב, יש לו אולטימטיבי שימושי
    היחיד שאיתו קשה לי הוא פרנקו (אני חושב שברור למה)
    וכך, אם אתה יכול להתחמק ולזרוק 2 כישורים בזמן, אז הוא די טוב לעצמו

    תשובה
  100. מעריץ ארגוסה

    הזמנים חולפים, אבל ארגוס עדיין הצליח לעלות לפחות ל-A. ואני מאוד שמח על זה בתור העיקרי שלו)

    תשובה
  101. עַז

    איך נתן בתחתית? הגיבור הזה הוא גיבור נתיב טוב בכל שלבי המשחק ויש לו פוטנציאל דחיפה עצום, יש לו גם אולטימטיבי מדהים שאפשר להשתמש בו בעת דחיפה וברח. כן, אם מישהו זוכר, זה הוא שדוחף את כס המלכות בשנייה!

    תשובה
  102. תהילת מיתוס

    חבל שהעיקר שלי (הלקארט) לא פופולרי. אם הוא בידיים טובות ובאסיפה טובה, אז הוא רוכל את כולם, מאיזושהי אדק ועד טנקים שמנים.

    תשובה
  103. קאמי

    ווקסנה D? מצחיק

    תשובה
    1. אלכסיי

      עבור וקסנה צריך להיכנס לשורה נפרדת עם פרסית שאחרי 10 דקות הופכת לחבצלות קאלה. השומרים שלו מעובדים על ידי כל היורים, המתנקשים והלוחמים וחצי מהקוסמים. זה לא רק הקוסם החלש ביותר, זו שמחה אם הוא משחק נגד האויב.

      תשובה
  104. Anonym

    למה אידורה ב-D, אני חושב שזה צריך להיות ב-S

    תשובה
    1. אנונימוס

      כי הגיבור מתמודד על ידי מגן אחד של אתנה. היא S יכולה להיות רק איפשהו אצל המאסטרים הגדולים שלך, שבדרך כלל לא מחטטים בנושאים.

      תשובה
      1. אלכסיי

        שטויות שנכתבו על ידי הפרוקסט של אידורה פורצות את המגן של אתנה, שנבדקו פעמים רבות

        תשובה
  105. עַז

    אני קצת לא מסכים עם המטא של טנקים, לבארטים לתוך היער היו עכשיו (בתחילת המשחק, לבארטים עם מקסימום איילים יש נזק ענק, שליטה והישרדות, ובסוף זה פשוט שרידות ענק ותוצאה מאוד מעצבנת ש יכול, בשילוב עם הבזק, לשלוף חץ ומאוד קל להרים אותו, אבל פרנקו - וו מוכשר אחד להרוג.

    תשובה
  106. eSports

    מבחינתי, לקימי מגיע A, היא יורה טובה שעבורה אתה צריך להיות מסוגל לשמור מרחק, ואתה צריך להשתמש בכישוריה בחוכמה

    תשובה
    1. אמיתי

      היא נחלשה

      תשובה
      1. Катерина

        אני משחק ואן ואן במשך שנה, לדעתי מגיע לה ש

        תשובה
        1. Lol

          מוסקבה מונה vv, ברודי, ביאטריס, מליסה תמשוך את ה-vv שלך לאפס.

          תשובה
  107. קונור

    האנשים של אסטס הרבה יותר גבוהים, הוא צריך לקבל ריפוי ועזרה ענקית אם אתה מבין את סגנון המשחק

    תשובה
    1. BR 38 מספר אירקוטסק

      שלום, העובדה היא שיש פריטים כאלה של אנטי-בריאות, אשר חותכים את הגבעה, ערפדות, מהירות, מגנים. אבל העובדה היא שאסטס איטי ואין לו כישורי ניידות, ולכן הוא מטרה קלה לכל הרג, ולכן הגיבור נותר ללא תמיכה. אותו פאראמי שהוא יכול לגרום לקוסם מוחץ. נזק עקב המיומנות הפאסיבית וה-2 שניות המצטברת בניגוד לאסטס, גם המיומנות הראשונה שמגבירה את הניידות ונותנת שליטה טובה, והדבר הכי מתוק בזה הוא ה-ult שנותן מגן שטח, קל להפיל אותו בהתחלה, אבל במשחק המאוחר זה עוזר מאוד ל-xp second bar :). יש שאלות?

      תשובה
    2. בָּטֵל

      3 אנטי-הילרים במשחק אח, חוץ מזה, אסטס צונחת במשחק המאוחר

      תשובה
  108. Anonym

    דריוס טופ!!!!!!!!

    תשובה
    1. אלכסנדר

      בתיאוריה, דריוס לא רע, אבל בפועל במשחק המאוחר הוא הופך לשק חבטות

      תשובה
  109. xenix

    אני לומד לשחק בפאני, היא אכן גיבורה מאוד חזקה, אבל כדי ללמוד איך לשחק אותה צריך סבלנות, ידע איך ואיפה לזרוק את הכבלים ושימוש נכון בכישורים.
    למרות שאני עדיין לא פאני מגניב, כבר זכיתי בכמה מומחים במשחקים, למרות שאני לא מומחה בעצמי.
    אני מייעץ לפאני למי שיש לו סבלנות ללמוד איך לשחק בשבילה, ורוצה להרוג במהירות אויבים)

    תשובה
  110. תהילת מיתוס

    אז חבר'ה, תבינו, בדרגות שונות, משחק אחר, ככל שהדרגה גבוהה יותר, כך השחקנים מבינים יותר מה בעד הקבוצה שלכם ונגד, הגיבורים לפני הבחירה, אתם צריכים לחשוב ולהכיר את בחירות הנגד, למשל, מליסה היא בכיתה S, והמוסקוביטים למטה, אבל הוא מתנגד לזה)

    תשובה
    1. פאני מיינר

      נתן אוכל הכל עכשיו

      תשובה
    2. Lol

      הייתי צופה איך מוסקוב מתמודד עם הרדודים. אני משחק על 700+ מטא כוכבי יריות
      מליסה, ביאטריס, ברודי ובידיים טובות מאוד קלינט
      באקס 2 סוגי ניוד ושמן
      נייד-בן, שמחה
      שומני-טריזלה, פאו, פרד
      יער (קליפת עץ) - לאנס, פאני, ביין, אלפא (חובב נזקים), לפעמים פרד מתחת לפסגה
      Magi-novaria, Valya, Ksava
      Sapa diggy fova
      טנקים-לולה, מינוטאור, ח'ופרה
      לא אסטס, VV, אידור, זה שטויות פרסים

      תשובה
  111. רוטב Δarc

    אני כמו כורה טנקים נלהב, אני אגיד
    ב-S מקף צריכים להיות ג'ונסון וחופרה. וטיגריל, לוליטה וגרוק צריכים לרדת כי:
    משחקי Tigril 300) הוא איטי מאוד, מה שמקשה מאוד על תפיסת אויבים, ואם יש לאויבים טיהור, אז זה בדרך כלל בלתי אפשרי
    משחקי לוליטה 800) מיומנויות ממוקדות מדי והמגן שלה חוסם רק התקפות ארוכות טווח, ולא את כולם. לכן, זה יכול רק להגן מפני גיהנום
    וגרוק ממש חזק, אבל רק במסיבה מלאה. זה חסר תועלת במשחקי סולו.

    תשובה
    1. פַּרסִית

      ואיפה הדרגה של ג'וי? קל מדי להתנגד לה והיא לא תעשה הרבה, בדרגים גבוהים שבהם כולם יודעים בחירות נגד לאנס יהיה חזק ממנה

      תשובה
  112. דיגי

    רק רציתי לקנות את נתן וקדיתא))) תודה))))

    תשובה
  113. SACR

    אנא עדכן את המאמר של Minsittar

    תשובה
    1. מנהל מחבר

      מְעוּדכָּן.

      תשובה
  114. סאירוד

    פרנקו והילוס החמישי? מיכלי מת' אחיד מאוד

    תשובה
  115. אוקסייאשי

    מממ, דריוס ב-B, הוא עושה הרבה נזק, הוא צריך ללכת ל-A או S

    תשובה
    1. לקווי

      דריוס ב-A או S?? ברצינות? בהתחלה כן, אחר כך קל להתנגד לו, במשחק המאוחר הוא השתמש בו

      תשובה
  116. Htoto

    ורמה s היא הגבוהה ביותר?

    תשובה
    1. מיני חזירים

      באמת קראת את הכתבה?

      תשובה
  117. באגלן

    האם זה גבול ב מקף b? הוא המטא הנצחי.

    תשובה
    1. Anonym

      גלו ב א

      תשובה
  118. סיגר

    זה לא משנה כמה הרג אתה עושה על מיה או אדית או חריטה. דוח מטא נערך על סמך המספר הכולל של שיאים של אופי מסוים בחטיבות הדירוג. את כל. הפרסים כולם + - אותו דבר, רק שלמישהו יש סינרגיה טובה יותר, למישהו יש יותר גרוע. ותפסיק לכתוב כמה אתה בדרך כלל עושה הורג על מיה, רק פרצוף יד.

    תשובה
  119. קטיה

    מטא זה מעולה!! אני אוהב את דעתך!!! אבל למה מתילדה נמצאת בשכבת ה-s, היא חלשה מאוד אם נאספים בטנק, ואם נאספים בנזקים, אז היא תקבל הרג מבעלי ברית, וזה כבר רע לתפקיד התמיכה. מסתבר שהתפקיד העיקרי שלה הוא לטנק?

    תשובה
  120. חרית ב'?

    להריט מגיע די על A, נזק ים, לרפא, להרוג על זה תענוג לעשות, אני משחק 15-19 כמעט בכל משטח החלקה

    תשובה
    1. ואדים

      15 הרוגים ו-19 הרוגים?

      תשובה
  121. אנקה

    לוקסנה יש נזקי נפץ, ואם אתה מבין איך לשחק באויבים, הג'ונגלים מפחדים

    תשובה
    1. ניקולס

      אם ניקח את אותו לינג, למשל, אז אם הוא עף למעלה נכון, אז הוא מפוצץ אותו בקלות. כך כמעט עם כל יערן.

      תשובה
    2. מובלר לא גמור

      כן, לפי דעתי, הדמות האהובה עליי היא וקסנה, אני אוהב אותה! היא טופ ופשוט קורעת הכל, היא טופ אם אתה יודע איך לשחק עבורה)

      תשובה
  122. נַשָׁק

    מינוטאור ב-A, זו טעות. עם השילוב שלו + שפע, גמול וציוד דרך דה-באפס, זו שליטה קשה.

    תשובה
  123. מר קראבלס

    עכשיו המטווח לא פותר כלום בכלל, אפשר להפיץ את זה בצורה נורמלית על כל גיבור, העיקר שהצוות יקבל מספיק, ולא רק שתכנס, והבכיינים משחקים רק בכוונה לניקוז

    תשובה
  124. Anonym

    בדיחה של Fvramis היא הכי לא מספקת

    תשובה
  125. אוהד טיטה

    בשבילי הכיתה של פרנקו

    תשובה
  126. איליה

    עשיתי יותר מ-20 הרג על מיה, לפחות 10 הרג לכל החלקה

    תשובה
    1. אברגים

      פרנקו הוא בעצם טנק דק מאוד והמשימה שלו היא פשוט להביא אויבים מתחת למגדל, זה הכל. ואם תארגן קרב 1v1 עם כל מטא, אז פרנקו לא יוכל לעשות שום דבר מיוחד. אם אתה לא מאמין לי, אני יכול 1 על 1 איתך. ולפרנקו יש גם פסיבי חסר תועלת במהותו, אם הוא השתנה, אז אי אפשר לספור אותו ופרנקו מתפרק בקלות. אותו בלריק בעמידה קלה מול הרוצח, ופרנקו כבר על המזרקה.

      תשובה
  127. איגנט

    גלו עכשיו בדרגה מבחינתי למה זה במילוי

    תשובה
  128. איבסיק TOP

    הממממממ...המטא זה לא מה שאני אוהב..
    חלק מהדמויות ממוקמות גבוה מדי .. למשל, נמר. הגיע לו לחלום באטיר…..ויש אנשים שנרדמים מדי כמו חנבי…
    המטא לא כזה מדהים!!!!

    תשובה
    1. מיני חזירים

      האם אתה OKYKVATNY אם אתה מגיב למאמרי המלצות? או אולי עורך דין, אם המטא כבר לא זהה? ומהי המטא? קח וחבר את המטא שלך ושחק על בסיס זה, אתה לא נאלץ לקחת גיבורים מהרשימה

      תשובה
  129. איבסיק TOP

    ולמה אדית כל כך נמוכה?! מגיע לה מקום במקש S! היו 14-19 הרג על אדית……..למה היא לא ב-S DASH??!!!!

    תשובה
    1. Anonym

      צחק עם חריטה

      תשובה
  130. ?

    אבל מוזר, אם אתה מחשיב את הסולו על המלאך אני יכול לעשות 14-29 אסיסטים

    תשובה
  131. סלינה כורה

    20 הרג על סלינה. שאלות?

    תשובה
    1. סרגיי

      כן, מטווח הקליעה הזה הוא כמו דירוג פיפא בכדורגל שממש לא משקף את החוזק של הקבוצות, אז הנה, אני משחק 250 על האורורה עם שיעור ניצחונות של 62%

      תשובה
  132. ילדת יום רביעי

    ח'ופרא, ראוי למקומות במקף או:A,S

    תשובה
    1. אני מסכים איתך לגמרי אחי

      וגם למה paw paw לא ב-s הוא די טוב אני חושב שמגיע לו במקום ב-s

      תשובה
  133. ופירד

    יש לי שאלה למה קודם כששיחקתי מליסה, הנזק היה 1500+ במשחק המאוחר, ועכשיו המקסימום הוא 600 במשחק המאוחר, ההרכבה לא השתנתה

    תשובה
    1. מיכאל

      הוברה ב » ב » , למאו

      תשובה
  134. DoZzZa

    ביאטריס הייתה רחוקה מטווח ירי במשך זמן רב

    תשובה
    1. כן

      לא הייתי אומר שהם לוקחים הרבה בטורנירים, ולא עשו לה כלום כדי שהיא תעזוב

      תשובה
    2. sqweezeeeey

      bea מטא נצחי

      תשובה
  135. אנונימי 1

    מרטיס צריך להיות גבוה יותר, זה לא קל שהוא הגיבור הכי אסור על המיתולוגי

    תשובה
  136. Anonym

    עשיתי 34 קילו עבור יין

    תשובה
  137. אנון

    מדוע כל כך מזלזלים ב-ksava?

    תשובה
  138. בורמזי

    המינסיטאר השתנה.
    עכשיו הוא איפשהו ברמה עם אלפא.

    תשובה
  139. Anonym

    פופול וקופה צריכים להיות imba dog in s dash והנזק גדול

    תשובה
  140. ...

    סליחה, למה אסטס בקבוצה B?
    אם הוא יכול לשחזר את מלוא ה-hp של הצוות עבור אולטרה אחת

    תשובה
    1. כורה ענן

      אנטיצ'יל עושה לו חיים קשים

      תשובה
    2. ג'ון קוזאק

      כי יש תמיכות שהרבה פעמים יותר טובות מאסטס, ועוד יותר מכך, הוא חסר תועלת בלי טנק בקבוצה, היריבים יקנו אנטי-ריפוי וזהו

      תשובה
  141. לקווי

    קרפה דים, סוף העונה, כאן אתה יכול לנצח על כל אחד, כי כמה ציצים נתקלים, מאשה היא אחת הלוחמות הכי חסרות תועלת שקל להתנגד לה

    תשובה
  142. Carpe Diem

    זו הדרך היחידה שבה אני מנצח עבור מאשה בנזק. אמנם יש וריו לאסוף אותו במיכל, אבל הידיים לא מגיעות

    נ.ב. תוך כדי האגדה. 50 משטח 85% ניצחונות.
    בנוסף, יש מעט מאוד משחקים על epics. בעיקר ברגל זה היה באקראיות מהצ'אט.

    רמה 23 הבסיס.

    תשובה
  143. S啊v4i此刻

    אני לא מאמין שגורד כל כך נמוך. רק שאם יש לו רמה 4+, הוא מבצע נגד כל הטנקים (אם הם לא עכברושים), והוא גם נגד יורים, אני פשוט לא מאמין בזה.

    תשובה
  144. שָׁלִיחַ

    אתה בעצמך מקבוצה ד'

    תשובה
  145. מ.ל.

    חבר'ה, תסתכלו בצורה אובייקטיבית, אדם שם האנזו מעל לאנס, זה מריח של אפי-רגל, כי בדרגה גבוהה אף אחד לא בוחר בו והצעיף גבוה יותר מלואיקה

    תשובה
    1. מיינר בנדטה

      האנזו אימבה נמצא בטריפל, שם הפגר שלו נשמר על ידי קוסם וטנק לפי CD. כן, האנזו גרוע בדרגת סולו, אבל כל האמור לעיל יכול להעלות אותו מול לאנס

      תשובה
  146. אלכסנדר

    וקסנה זכתה לזלזל על ידי האימה, אותה אידורה, שזה בדיוק אותו הדבר במכניקה, ועוד יותר מבחינת הנזק ב-A, הגיבורים האלה בלחצן אחד נזרקו ל-D, צריך לחבר אותם יחד

    תשובה
    1. Sergo467

      על איידור לבד עליתי למיתוס מהענקים תוך קצת פחות משבוע

      תשובה
  147. מישה

    עשיתי 12-13 הרג על חנבי בדירוג המינימלי...

    תשובה
    1. כורה אלפא

      בתור כורה אלפא, אני מאוד מופתע שהוא בכלל הגיע לדרגה ב', כי על הפרסי ירקו לגמרי...

      תשובה
      1. גבר

        עכשיו התחלתי לראות אותו לעתים קרובות יותר והנזק הצטמצם לו, אבל עשו אותו נקי כך שאגת הרע לא תועלת עבורו וכן אלפא נשכח, למרות שהוא אימבה

        תשובה
  148. Vpoz

    למה ואן ואן זה לא S? היא מטא אפילו עם הקלות

    תשובה
    1. מממ

      בראד, דריוס חייב להיות ס.
      וגלו חייב להיות S

      תשובה
      1. מיינר קגורי וסלניום

        לדריוס יש יותר מדי אנימציות התקפה, ובמשחק הוא חלש מדי

        תשובה
    2. Nn

      היא עצבנית מאוד, אבל אני עדיין מסכים שהיא חזקה עם cc אני מסכים.

      תשובה
  149. Anonym

    למה ג'וליאן כל כך נמוך?

    תשובה
  150. נזאר

    לקימי יש 31 הרג, דרגה מיתית, 818 PTS
    900 משטחים, 90% ניצחונות. אה כן, המאמר הכי טוב, כן, כמובן

    תשובה
    1. Anonym

      כן, כן, זרוק את החשבון שלך כדי לבדוק...

      תשובה
  151. בְּתוֹך

    דריוס דרך יער האימבה

    תשובה
  152. ג'וליאן

    לפי

    תשובה
  153. איליה IPM

    אני מבין את חוסר שביעות הרצון של אנשים, אבל זה מטא והמיומנות שלך לא תעזור לך אם יש לך את אותו בריון נגדך אבל הצלילה הנגדית שלך.
    דוגמה: מישהו כתב בתגובות שאידורה היא הקוסמת הכי טובה (אני אוהב לשחק בשבילה בעצמי), אבל לאודורה יש בחירה נגדית רצינית, זה גורד. כל הכישורים של יודורה די חמודים, בעוד של גורד הוא ההפך. עם המשחק הנכון, הוא מוציא אותו. אני עצמי יודע שאני אוהב לשחק באידור ותמיד להתרחץ בגורד. (אני לא רוצה להעליב אותך, אני רוצה לעזור, אם לשפוט לפי מיומנות וניסיון, מסתבר שצ'ליות בעד משחק הם פשוט הכי חזקים בכל גיבור!) אני יכול לתת דוגמאות רבות של מי מתנגד למי, אבל זה לא הנקודה. רק להבין ולקבל את זה. אני בעצמי נעלבת מרבים מהגיבורים האהובים עלי התברר כנמוכים ממה שציפיתי :(.

    תשובה
    1. מה?

      אנחנו משחקים בשביל סבתות אתה על גורדה, אני על איידור, אין לי אפילו 20 מגרשי החלקה, תראה את בחירת הנגד שלך

      תשובה
    2. יגור

      יש דבר כזה, אני משחק טוב ב-Argus, היה טופ 19 Argus על רוסיה

      תשובה
  154. Anonym

    היכולת לשחק כגיבור והרמה טובה = מכונת הרג

    תשובה
  155. מאסטורבק

    נכשלתי ב-Nathan 9, אתה רק צריך להיות מסוגל לשחק

    תשובה
    1. מְטַפֶּלֶת

      אתה חושב ש-9 זה הרבה?

      תשובה
    2. שנורקי

      9 הרג זה לא מספיק, עשיתי 27 הרג למינסיטאר ו-23 לקיקלופ

      תשובה
  156. גרגר

    ג'וליאן זלזל

    תשובה
  157. דניל

    צעקתי מאשה, בכלל צריך להכניס אותה למיכלים. היא נוצרה להיות טנק, יש לה 32k כ"ס במלואם, עד סוף המשחק היא יכולה לקחת 450.000 נזקים.
    יש לה הרבה HP גם בהתחלה וגם בסוף, היא אימבה בכל עת של המשחק.
    כששיחקתי אצלה, לא הורידו אותי מהאגדה אפילו ברביעי, וברחתי משם בעזרת מאיץ.
    מאשה היא ללא ספק הטנק הטוב ביותר לקחת נזק, למרות שכמעט ואין לה שליטה.

    תשובה
    1. דניאל

      בלריק יהיה טוב יותר לקחת נזק)

      תשובה
    2. מיינר אסמה.

      מאשה היא פרסית חלשה. לגה 4? ברצינות? זה דירוג נמוך! אני שם עם כל פרסית כולה. אני אסתכל עליך עבור 100+ כוכבים על המאשה.

      תשובה
    3. מוכר את אידורה, משומש

      כן, על המיתוס בעונה שעברה רק שיחק על זה. הטנק הטוב ביותר לקחת נזק, שיכול להידחק דרך כל היריבים ולתת אולטרה בגיהנום, כמעט להרוג אותו. בכל משחק, 50% מינימום נזק נלקח מכל הקבוצה. מצד שני, גיבורים עם אחוזי נזק, כמו האנזו, שלוקחת 15% מסך ה-HP שלה עם הכישור הראשון שלה בצורת רוח רפאים, יתנגדו לה בתוקף, במיוחד אם ליריבים עדיין יש איטי שלא מאפשר. לה לברוח. שאר הפרסים הם כלום בשבילה, הם יספגו את המגיע להם מכולם ויברחו ברצועה האחרונה.

      תשובה
  158. גורו

    ליאומורד על B?
    בסולו הוא מקיא וחובט בתמיכה מתאימה, הוא אימבה

    תשובה
  159. xs

    איפה יין?

    תשובה
    1. מנהל מחבר

      יין נמצא בקטע "לוחמים".

      תשובה
  160. נתן

    בשביל הרג נתן 18, נראה לי שאתה צריך להיות מסוגל לשחק בשבילו

    תשובה
  161. Anonym

    Normas vv היה שווה ערך עם ליילה. מה לגבי אייקון Vex? היא עברה עיבוד ממושך.

    תשובה
  162. Anonym

    האם אתה מספיק, אני על המשבצת השנייה?

    תשובה
  163. יודורה

    שטויות, אדורה הוא הקוסם הכי חזק

    תשובה
  164. в

    למה מיה ד?

    תשובה
  165. ניטרו זאוס

    ל-M4 יש מטא שונה לחלוטין

    תשובה
  166. יגור

    עצות מועילות מאוד

    תשובה
  167. סם

    נכשלתי ב-Nathan 5, אתה רק צריך להיות מסוגל לשחק

    תשובה
  168. erkhan

    חשפתי את מליסה של היורים המקצוענים שלי יש מקש נזק הרסני והגנה מפני תגרה פרסית clint dps control damage van ואן או איך אני כותב VV ניידות נזק ניקוי נתן נזקים בקרת דאש popol ו-kupa הגנה על נזקים בקרת נזק הרסני עכשיו קימי נזק הרסני דאש נזק מוסקבה אזור בקרת מקף נזק ברונו קריט נזק מקף נזק הרסני

    תשובה
  169. Anonym

    ובכן, טריזלה כרגע, המטא הוא כמו פאקיטו נמוך יותר, ודריוס... דריוס איפה הוא נפל

    תשובה
  170. מוט

    חבל על הגאווה, אני גורר את כולם על זה

    תשובה
  171. מישהו

    למה עם לונוקס ב-A, כמו קוסם חזק מאוד. אי-פגיעות פלוס מקף עם כישורי CD 2 אינסופיים. הנזק הוא עצום, עבור משחק אחד קל אופנתי למלא 1k+

    תשובה
  172. אלכסיי

    חבל על מאשה, היא סוחבת טוב מאוד)

    תשובה
  173. Anonym

    למה עגלה כל כך נמוכה? יש לו נזק חד-ירייה שיכול לירות קשתים ומאגים, והוא גם מפריע היטב להלם. גם בלריק, יש לו שליטה טובה בקהל ונזק עצום בגלל הפאסיבי בשילוב נקמה. ובארטס, באופן כללי, כג'ונגלר, משמש כיום בעיקר, בשל הנזק הגבוה לאחר פאסיבי מוערם ובו בזמן היצע גדול של בריאות

    תשובה
    1. Anonym

      נושאים. שהלקארט הוא שטויות, נגד כל מי שהוא גבוה מהמאסטר.

      תשובה
      1. Anonym

        כמה Helkart אתה בדרך כלל רואה?

        תשובה
    2. Anonym

      סליל של Helkart נלחם בקלות על ידי פרסי שנאסף בהגנה

      תשובה
  174. דבורים

    האם הפרשנים משחקים על המאסטר? רשימות יריות עבור מיתוס 5+

    תשובה
  175. ניקיטה

    הילדה משחקת ווקסנית, היא תמיד MVP, יש לנו איזושהי תחרות איתה, toya ב- alucard mvp, ואז היא ב-Vexan, ואני מדבר על הדירוג

    תשובה
    1. ג'וליה

      אני מסכים, אני גם רוכב על וקסאן עם MVP ובעלי על קארינה, אנחנו שוברים את זה רק ככה))

      תשובה
  176. Anonym

    למה עגלה כל כך נמוכה? imba pers אני חושב

    תשובה
    1. כי גיהנום התחתון

      כי גיהנום התחתון

      תשובה
    2. חלש

      קל להתנגד לזה

      תשובה
    3. בירלוק

      כדי שהם ינצחו מול קבוצה רגילה, הם צריכים לעשות מאמץ גדול מאוד. בתור כורה עכברים עם שיעור זכייה של 70 אני אומר)

      תשובה
  177. SACR

    האם תוכל בבקשה לכתוב את תאריך יצירתם באספות

    תשובה
  178. היסקילז

    אני ממליץ לך בחום להעלות את ה-BB. אני חושש שלעתים קרובות היא נאסרת על תהילה, ואנחנו גם לוקחים אותה ל-FP עם בעיטה מלאה

    תשובה
    1. AssReaper

      אני מצטער ג'וליאן

      תשובה
  179. אללה שופט

    אני יכול רק לתת ביקורת כמעט אובייקטיבית כלפי הלוחמים. Khalid -B, Chong ו-Paquitos - A, ובכן, כאן עם מתיחה אתה יכול גם S, Roger - B, Phobius - S, Aldos - B, Darius - C (זה נקרא כמו ספר פתוח ואתה יכול בקלות בייט אותו) , לאפו-לאפו - S(IMBA),
    Terizla, badang, Tamuz ומרטיס - A, Masha (יש לה 28k כ"ס באמצע המשחק, ו-ult shoot adc ו-mages) - A, Leomord - S, Sylvanas - B, Ruby - A, Balmond - A (Imba Twist). ואם כבר מדברים על טנקים. Fredrin imba - S ו-Edith (יש לה 1200 נזקי קסם ב-ult שלה, האם אתה יכול להעריך אם אתה לוקח פריט שמקשקש מנזקי קסם?? זה מוות) - SS. אגב, קאיה - S (הוא אימבה שמרפא ומפחית נזקים)

    תשובה
    1. andrey228

      באשר לי דריוס על מקף

      תשובה
    2. אשף

      מרטיס באטירה? אני לא חושב. ואם זה לא סוד, מה הדרגה שלך?

      תשובה
    3. אנונימי

      אני לא יודע למה, דרך אגב, אבל ארגוס ב-B, למרות שהוא מושך ברוגע בא' והורס את הפרסים מקטגוריה א', מאוד מזלזלים בו, בידיים טובות הוא הורס את קטגוריית ה-S, למרות שזה יהיה מזיע. , 400+ משטח החלקה עליו, אני יודע על מה אני מדבר

      תשובה
  180. Magi top

    לֹא! רצתי ב-Vail ואמשיך למרוץ את ה-Persian Top!

    תשובה
  181. אמון@249

    ככל שאתה משחק יותר ויותר, הלוחם שלך חלש יותר, התוכנית מבוססת על הקמפיין, אתה צריך לתרום ולא איך!

    תשובה
  182. פבל

    לוחמי קבוצה ג' חזקים יותר מלוחמי קבוצה ב'

    תשובה
  183. Anonym

    שחקו על אלפא תגרה והשתמשו בכל ההתקפות קדימה: מכת חוט, מומנטום, מקש.

    תשובה
  184. מקאר

    אורנוס על exp לא רע

    תשובה
  185. SACR

    עשה מדריך למאשה, אני מתחנן בפניך!

    תשובה
    1. מנהל מחבר

      המדריך יעלה לאתר בקרוב!

      תשובה
      1. HANZO

        ושכל האנזו שכח איך, בשבילי, הוא מושך אימבציל על S, אבל רק הגוף הכי חשוב מוסתר היטב

        תשובה
  186. אלכסנדר

    Guinevere גבוה יותר מארגוס, ובכן, כן, 100%

    תשובה
  187. דמיטרי

    מוזר שלאחר שהחליט לכתוב "רשימה מובילה", המחבר לא התנשא בכנות לעבוד קשה ולנסות להראות בדיוק את ההבדל האופייני בתוך כיתה אחת. אותם טנקים... רובם שונים ביותר.
    יתרה מכך, סטריאוטיפים הורגים את הסיכוי להבין ולהכיר את המעמד הזה, על כל הווריאציות השונות שלו.

    Tigril S, and Khafre B ... מחבר, אתה בכלל מבין שמדובר ביחידות שונות?
    הכינוי שלי הוא פרון. ותוכלו לראות בעצמכם מהרישומים שאותו חפרא מסוגל להסב נזק אדיר, שאינו אופייני לרוב נציגי המעמד הזה.
    והנמר הוא מגן, הוא כל הזמן מתעסק עם האויב על עקבו ומגן על בני בריתו.
    אמנם לשניהם יש שליטה, אבל זה שונה. טיגריל שולט תחת נזק, חפרא עצמו הוא הנזק.
    אני לא מדבר על הרווקה, אליס... סגנונות משחק שונים מאוד, ויש להם הזדמנויות.

    תשובה
    1. מנהל מחבר

      תודה על הביקורת, אבל אני חייב לא להסכים. במשחק, גם חופרה וגם תיגיל ממוקמים כטנקים. כמובן, יכול להיות להם תפקיד שונה במשחק, בנזק שנגרם ובכמות הנקודות הבריאותיות. אבל זה לא משנה את העובדה שהם שייכים לאותו מעמד. אם אתה חושב כמוך, אז גם קוסמים ויורים רבים לא ניתן להשוות, כי סגנון המשחק עבור כל אחד מהם שונה.

      תשובה
      1. אבסין

        המחבר, אם אתה רוצה לזכות באגדת המובייל, אתה צריך לדעת לא רק את המטא, אלא גם את הבחירות הנגדיות (מי התנגד ללוליטה, אטלס, חופרה הוא דיגי! מי נגד קיממ זה לינג! ובהתאם לזה, אתה צריך לדחוף בשיא המשחק (דרגה) ! או נניח - את מי לקחת נגד קלאוד? - זה פופול מכיוון שהוא מפיל את מיומנות ult -2 של קלאוד על הזאב האולטראסוני!

        תשובה
      2. סניה

        גם נמר וגם חופרה קל להתמודד עם!

        תשובה
  188. ll

    רפא זלזל

    תשובה
  189. כורה הלידו

    ובכן, כמובן, תודה על חאליד ב-s, אבל בתור ה-1 המוביל של Chuvashia על זה, אני אגיד שזה מוקדם מדי עבורו לפני s (400+ משטח החלקה על הקרח). הוא תלוי מדי בשליטה של ​​האויב

    תשובה
  190. מרלוב

    מיה לא במטא?

    תשובה
  191. Anonym

    לעזאזל, למה מיה כל כך נמוכה?? דרגה D! היא יורה מוביל אם יש לך ידיים ישרות!

    תשובה
  192. Anonym

    קאגורה חייבת להיות לבד בדרג S והשאר בדרג D

    תשובה
  193. ארתור

    איך קונים גיבורים????

    תשובה
    1. מנהל מחבר

      בחנות, לזהב 32 קראט או יהלומים.

      תשובה
    2. גוסב

      מה עם פארמיס? ב-S, אם זה דק מדי, אבל אני שותק לגבי האולטימטיבי במשך 3 שניות של אלמוות ואתה, הייתי משאיר את זה על D, לא מאוד פרס..

      תשובה
  194. Anonym

    קיקלופ לנצח

    תשובה
    1. אומן 1911

      לְהַסכִּים. ציפה שולטת

      תשובה
  195. סרגיי

    איזה משחק לא מאוזן? הם יוצרים דמות, למשל, יין, שמשפיל כל לוחם אחד על אחד וכולם מחבקים כולם שמחים, למרות שדמויות אחרות, למשל, בלמונט, הן לוחם מצוין, אבל הוא לא יכול לעשות שום דבר אחד על אחד. -אחד.

    תשובה
    1. אבסין

      למה אתה כותב תגובות לא הגיוניות משום מה? אם אתה לא יודע לשחק ולא מכיר את האופוזיציה, אל תטעה את האנשים!

      תשובה
    2. אלכסיי

      צַהֲלָה! ין הוא הלוחם החלש ביותר, הוא יכול רק להרוג את ליילה האומללה, מיה, קוסמים - לא כולם. הלכנו אחרי הפרסים שמשפילים אותו במעמד שלו - פרייה, מאשה, גזוטקוצ'ה, בלריק, הילדה, בקסי, דריוס, ארגוס, ארלוט. וכנשנוש לקוסמים, אנחנו לא משתמשים באולט, אנחנו מחכים עד שיין יקפוץ כדי שהוא לא יפיל אותו. הרג את יין בקלילות באולטרה שלו על קאדיט, אודטה, אורורה

      תשובה
  196. מונקל

    אני לא מבין למה גווינבר ב-B(
    אני רוצה לבכות כמו כורה

    תשובה
  197. הרו

    למה wangwan לא בקטגוריית s? למעשה, זה תלוי ישירות בידיים, אבל זה יוציא בשלווה את כל הצוות מהאולט.

    תשובה
  198. Turbovasya2000

    הטנקים הטובים ביותר עד כה: לוליטה, אטלס
    הלוחמים הטובים ביותר הם מאשה, אסמה, תמוז
    אדק - קלינט, ביאטריס, פורול, מליסה
    ברודי למרבה הצער לא במטא כרגע
    Forest - Lancelot, Aksy ועוד רבים אחרים, כל שלישי משחק שם כרגע
    MFA - ולנטינה (אני לא ממליץ לבחור לעתים קרובות באס), Xavier (גם בבאנסים אבל לא לעתים קרובות, אני מייעץ אם הפינג תקין), איב (תמיכה מצוינת בקוסמים)
    התמיכה שם לא ממש טובה.

    תשובה
  199. tomAs

    אני באמת מצטער בשביל המנהל, קראתי את כל התגובות ו-90% מזה הם ביקורת לא מבוססת. כן, אני מסכים, רשימת השכבות ברגעים מסויימת לא תואמת את המציאות של המציאות והמטא הנוכחיים (ליילה נמצאת ב-S, אפילו לא נותנים לה לנשום בדרגה גבוהה יותר), אבל אני לא מבין למה אתה צריך להיות שלילי ולהיעלב כי הראשי שלך נמוך או שחלק מהגיבור שאתה לא אוהב הוא גבוה, אני מאחל למנהלים בהצלחה ולפיתוח הבא של האתר! אם אתה צריך המלצות וביקורת על גלריית הצילומים, אני בהחלט אסביר הכל בפירוט :) בהצלחה!

    תשובה
  200. אמיר

    דריוס לא בכיתה S? זה בדיחה? הוא חזק עכשיו.

    תשובה
    1. על מאסטר האימבה

      על מאסטר האימבה

      תשובה
  201. דופסייד

    יש לך את איריתל גם בדרגות S וגם ב-D...

    תשובה
    1. מנהל מחבר

      תודה, תוקן!

      תשובה
  202. Anonym

    איימון ב-S? זה סוג של בדיחה? זה לא מטא חודש אחרי השחרור שלו.

    תשובה
    1. מנהל מחבר

      אני לא מסכים. הסטטיסטיקה מלמדת שאמון מסתדר מצוין במשחקים המדורגים.

      תשובה
  203. מאסטורבק

    צפו במדריכים של בלוגרים רגילים, צפו בזרמים ובטורנירים, קראו תיאורי מיומנויות, לכו לאימונים נגד בוטים לפני הקרב ובדרך כלל צפו ב-Top builds 2-3 פעמים וקראו את הפסיפים שלהם

    תשובה
  204. Anonym

    מה זה לין סון זין על אד הוא רוצח עם ספורט טוב הוא הכי טוב

    תשובה
    1. מנהל מחבר

      אף אחד לא טוען שהוא יכול להיות רוצח מצוין. אבל זה יכול לשמש גם כיורה טוב. השתמש בו איך שאתה רוצה. רשימת שכבות מציגה את הרלוונטיות שלה בעדכון הנוכחי.

      תשובה
  205. דנטה

    אלדוס ד' חחח, האם המחבר יודע בכלל שהוא הורג בחצי יריקה לאחר שאכל יותר מדי?

    תשובה
    1. טוק

      ראשית, בדירוג על מיתוסים, הוא לא יורשה להרוויח ערימות, וקל להתנגד לו

      תשובה
  206. AA

    תמוז, שבסולו הורסת את כל לוחמי 1v1 בהתחלה: בכיתה.-.

    תשובה
    1. מנהל מחבר

      רשימת השכבות מבוססת על נתונים סטטיסטיים של משחקים מן המניין. תמוז טוב במשחק המוקדם, אבל בשלבים המאוחרים יותר לא כל כך קשה להתנגד לו עם גיבורים אחרים. אז עכשיו זה ברמה B.

      תשובה
    2. ...

      אזמרלדה, פרייה>

      תשובה
  207. בזיאקה

    אני משחק על אינה, דרך הרוצח, k/d wild, מציג תוצאות טובות מאוד עם הציוד והמשחק הנכון. תשכח מניסיון. על ה-epic +, אסרו את Vanvan וזהו.

    תשובה
  208. ולאד

    איריתל בדרך כלל בתחתית, אם כי לאחר קבלת ה-ult, הוא נותן חום ליורים רבים, ובמשחק המאוחר, הוא הורס במהירות את הדוכנים. ה-ult משפר את ההתקפה הבסיסית, ואז המגדלים נהרסים במהירות

    תשובה
    1. אילדאר

      אני מסכים

      תשובה
  209. אילדאר

    ליילה ב-S, קלינט ב-C. מה?!

    תשובה
  210. בַּדחָן

    מה זה ליילה, מה זה מליסה ב-S, הסופרת לעולם אל תעשה שוב גלריית יריות, זה לא שלך

    תשובה
  211. אדם שמאל

    אממממ, אני מבין שטווח הירי לא עודכן כבר הרבה זמן

    תשובה
    1. מנהל מחבר

      רשימת השכבות מתעדכנת מספר פעמים בחודש.

      תשובה
  212. לסלימיינר עם גלילים של 5k

    לסלי מטא מספר 1, היא יכולה ללכת לבוט, ולמעלה, אם יש לה ידיים, אז למשרד החוץ, אפילו ליער

    תשובה
  213. אה יודע יו פאסר, אה דיו

    אקאי בדרגה ב', עם החסימה של 60%+ שלו

    תשובה
    1. ג'וני

      כרגע הוא לא כזה אימבה

      תשובה
  214. אמרה

    אני מסכים לחלוטין עם העובדה שקרינה היא הרוצחת הראשונה, כי קארינה היא נציגה של סוג די נדיר של גיבורים, היא פשוטה, עקשנית, ולא לגמרי ברור איך להתמודד עם זה כדי להשפיע הרבה, אנשים רבים חושבים שלינג הוא הרוצח הראשון, אבל זה לא! לינג תלוי מיומנות, תלוי באף, לא לשחקני סולו, אם הקבוצה לא רוצה לשחק בצורה מספקת, אז יהיה קשה מאוד לנצח, אז הג'ונגר של האויב ייקח את הבאף שלך וכו'. לינג לא מומלץ עבור מתחילים ושחקנים סולו, אחרת הדמות מאוד חזקה ומעניינת מבחינת מכניקה.

    תשובה
  215. אַלמוֹנִי

    הלקרט אימבה…
    אני יודע לשחק את זה ולנפץ את כולם, הוא אחד הפרסים הכי טובים שלי בדירוג.
    הוא גם הג'ונגר הכי טוב במשחק, כלומר אתה עולה רמה ביער, ואז מרסק את האויבים.
    ובנוסף, קל יותר להרוג את הצב ואת ה'.

    תשובה
  216. ללא שם

    אני משחק בתור נטליה, אם אני מבין את המהות - אתה קורע מטרות נפרדות ומסתתר. זה קרה לי כשחתכתי 3 אנשים בבת אחת, אבל זה נדיר. אני גם משחק את Vanwan, שזה סיפור אחר לגמרי. אני משתמש בהשראה (שכחתי את השם המדויק), לעתים קרובות במהלך האולטימט, אתה יכול להרוס את כל הצוות בבת אחת, אבל זה אם אין טנקים. למרות שפעם היה לי מספיק זמן מיומנות לטנק + עוד כמה אנשים.

    תשובה
  217. מיינר נסוואי

    אתה ברצינות?! ליילה על C?! לליילה יש יותר נזק מכל הדמויות במשחק

    תשובה
    1. xxxx

      ליילה משחקת במשחק המאוחר, מה שלא מתאים לדרגות שמתחילות מלגו

      תשובה
    2. 260 נקודות מיתולוגיות

      לליילה אין מנוס, דמות קשה ביותר, קל למקד אותה עם אותו צ'ונג או חריטושי

      תשובה
    3. אה יודע יו פאסר, אה דיו

      IMHO, אבל היה לה מזל להיכנס ל-C, לא ל-D

      תשובה
  218. סנצ'קה

    דריוס צריך להיות גבוה יותר, בתור רוצח הוא אחד הטובים, אני ממליץ

    תשובה
  219. ars

    אבי

    תשובה
  220. סוג

    דירוג אשפה לא מסכים עם רבים, רשימה ארוכה. בחלק מהמקרים, משחקי המשחק המוקדמים עולים על העליונה, אם כי כרגע מגרשי ההחלקה נמצאים בעיקר במאוחר

    תשובה
    1. מנהל מחבר

      נא לציין עם מה אינך מסכים ברשימת השכבות. זה יעזור לשפר אותו ולהפוך אותו לנכון ככל האפשר.

      תשובה
      1. אוֹ

        קימי במקש? אהההה הוא הורג את רוב האדק!

        תשובה
  221. כֵּן

    מה עישן מי שהרכיב את הרשימה הזו? ובכן, אם לשפוט לפי זה שזה כתוב כאן לפי המעמדות של הפרסים, ולא לפי התפקידים, אז איזו לגה אפית.
    נ.ב. נפלה על ידי מליסה מעל ביקו, ברודי וקלינט, תמוז בד' ופרייה ב-S

    תשובה
    1. Anonym

      מליסה, ביאקו, קלינט הם גיבורי מטא במיוחד עכשיו, שלעתים קרובות בוחרים בדרגים הגבוהים ביותר ובטורנירים.

      וגם פרסומות כמו לסלי, מיה, חנבי, לילה - זה אימבה, תזכור, שפשפתי את זה lega 5, שנזרק על המיתוס

      תשובה
  222. Akumo San

    מטא - אינו תואם את המציאות כלל וכלל, למעט חריגים נדירים. זה מצחיק במיוחד לראות "דמויות מדרג S הן בחירה טובה למשחק סולו." מייניל טיגרילה. טופ 10 זמן מוסקבה, 100 המובילים בעולם. מקסימום - רגל ואז עם חבילת משחקים. אותו עץ שיכול סולו ADC מתאים יותר לנגינה סולו. אורורה D? התיאור הבסיסי של השיעורים טוב, אבל המטא שגוי.

    תשובה
    1. מנהל מחבר

      הכל במשחק משתנה כל הזמן, אנחנו מנסים לעדכן במהירות את המטא. ההערות שלך עוזרות בזה, אז תודה על הביקורת. רשימת השכבות מורכבת על סמך דעותיהם של רוב השחקנים, אבל די קשה לרצות את כולם. אף אחד לא אומר שלא כדאי לקחת דמויות מסוג D. אולי תוכל לשחק בהם די טוב, אבל רובם מתקשים. אף אחד לא מחייב אותך להסכים עם החזון שלנו לגבי המטא, אתה בעצמך יכול לקבוע את הגיבורים הטובים ביותר עבור עצמך.

      תשובה
      1. אנון

        רשימת השכבות הזו הייתה אפוס, והמנחה כותב שקשה לרצות את כולם
        ראשית: רשימת המקפים מחולקת למחלקות, לא לשורות (זה טיפשי)
        שנית: ח'ופרה ולוליטה גבוהות יותר מתיגריל ומאטלס? וכך עם כל גיליון המקפים אתה יכול לכתוב
        איזה מין שטויות? השג לעצמך מיתוסים נאותים ופעילים, לא אפוסים כדי לכתוב פוסטים

        תשובה
        1. מנהל מחבר

          תודה, נבדוק את זה בעתיד. אם יש מיתוסים פעילים שרוצים לכתוב מאמרים, ניתן לפנות למייל: help@mobilegamesworld.ru
          נדון בתנאי שיתוף הפעולה עם כולם :)

          תשובה
        2. דניס

          כאן אני מסכים שחופרה ולוליטה עדיפים על סאטן ונמר
          לוליטה מתנגדת היטב עם המגן שלה, כל adk כמו גם ult van van
          חופרה מתמודד עם דמויות עם בריחה ויש לו טווח טוב
          טיגריל צפוי מאוד, והאטלס מתמודד על ידי החפירות הרגילות כמעט עד לאפס
          אני גם הייתי מצייר, אני גם לא ממש מסכים עם הגלריה, אבל זה נראה פחות או יותר עם הטנקים האלה

          תשובה
  223. Anonym

    אסטס לדרגת D - אני מבין.
    הוא תמיד נאסר בגלל הקרירות שלו, אבל כאן ד)))

    תשובה
    1. מנהל מחבר

      המטא מתעדכן כל הזמן, כך שייתכנו באגים. תודה על פרסום הערות. זה מאפשר לך להפוך את רשימת המקפים לטוב אפילו יותר!

      תשובה
      1. לגנדדדדה

        אסטס בשכבה D אתה צוחק? זו הגבעה הכי טובה במשחק

        תשובה
        1. אין

          Chel cecilion imba, and estes פשוט לא מוציא ברגליים וב-mivs שהוא בטח בו. החלק העליון הוא יותר נורמות אימוניות אבל אני גם לא מסכים עם דמויות קוקימטו. האדמין עשה עבודה טובה.

          תשובה
    2. מגנוס

      קנה Antihil ואל תהיה לך את אסטות הכותנה שלך

      תשובה
    3. פיה

      קל להתמודד עם זה ומת מהר, מה הבעיה?

      תשובה
    4. אללה שופט

      אסטס לא טוב במיוחד, אתה לוקח כל פרסי בשליטה, והאסטים שלך לא יכולים לעשות כלום.

      תשובה
  224. זאור

    איפה אסמה?

    תשובה
  225. NN

    מי יצר את המטא הזה?
    לוליטה היא מטא באסיה, משחק המאקרו ידוע בתור 5 של האצבעות שלך, אותו LSS הולך ליער, ונתן, לונוקס צריך רק יישום, אבל ב-CIS יש לנו את Krivorukov. באופן כללי, יש משהו שאני מסכים איתו ולא מסכים איתו.

    תשובה
    1. Виталий

      לוליטה יושבת שם בצדק

      תשובה
  226. Incf

    הממ אזמרלדה על גיבור 1 של תהילת המיתוס,
    גם שושן וסיליקון
    משהו לא בסדר עם החלק העליון

    תשובה
    1. מנהל מחבר

      החלק העליון מתעדכן כל הזמן. אזמרלדה וססיליון נמצאות באמצע הרשימה, מה שאומר שניתן לקחת אותן בבטחה. העיקר הוא לקחת בחשבון את בחירת האויב, לא לתפוס את הבחירה הנגדית ולהיות מסוגלים לזכות בחזרה עבור הדמויות הללו.

      תשובה
  227. סטפן

    שכחת את האלפא

    תשובה
    1. מנהל מחבר

      תודה לך על תגובתך. הוסיף גיבור לרשימת השכבות.

      תשובה
      1. ארטם

        וגם ליאומורד

        תשובה
        1. מנהל מחבר

          רשימת השכבות עודכנה.

          תשובה
  228. אלכס

    קליפר קאיה העליון? הדירוג נעשה על ידי אדם שלא היה לו מושג על המשחק?

    תשובה
    1. מלאכי מיין

      כובע מלאך כל כך נמוך
      הרשימה נעשתה על ידי אדם שאינו מגשש אחר סאפים

      תשובה
  229. Anonym

    אני מקווה שזו בדיחה על ססיליון)).

    תשובה
  230. Lol

    טופ חרא, לא ממליץ להשתמש

    תשובה
    1. עצב

      אני מסכים

      תשובה
  231. Anonym

    האם אתה ברצינות לאנס בדרגה "A"
    ופאני ב"ד". אני נפעמת

    תשובה
    1. אילדאר

      אדמין, ליילה ב-S, קלינט ב-C. מה?! להסביר

      תשובה
      1. סריושקה

        למרות שאני לא מסכים עם הלקוחות ב-C, ליילה בהתחלה יכולה להתמודד עם קלינט על ידי פגיעה במיומנות אחת. מגדיל את טווח ההתקפה הבסיסי

        תשובה
      2. אני הנקודה

        השתנה. עכשיו קלינט ב-S

        תשובה
  232. יומיטאו

    אני משחק בתור Lunox ואני לא רואה שום בעיות במשחקיות. מגניב, אני לא מבין למה הדרגה היא C.

    תשובה
    1. לְזַהוֹת

      מגניב, אבל יחד עם זאת, פרסית די כבדה, וכנראה בגלל זה שמו אותה ב-C

      תשובה
      1. אומה

        אני כורה של Alucard, אני חושב שהוא בכיתה S+

        תשובה
    2. Anonym

      הלונה טובה וטובה מאוד, אבל טוב, הכלל הוא לשלוט באור ובחושך, אבל אני מסכים לחלוטין. עם כנראה בגלל שאתה צריך ללמוד קודם על זה, כאן גם הפשטות נלקחת בחשבון

      תשובה
    3. Anonym

      דריוס בכיתה ג'? הממ, אני אדע, ואני גם אספר לכולם על מתקפות הסייבר שלקחו אותו לטורניר. למרות שאני מסכים נגד אנטי-ריפוי הוא משחק הרבה יותר גרוע

      תשובה
  233. אלכסיי

    את אליס לא הרבה משחקים עכשיו, למרות שהיא אחת הקוסמות הטובות ביותר כרגע. אני תמיד לוקח את זה על המיתוס, זה עובד נהדר.

    תשובה
    1. כורה ברודי עם 40 רולים

      אני מנגן עבור ברודי ובאזז, אני מייעץ

      תשובה
    2. Zhorik

      היא צדדית, לא אמצע ליין

      תשובה
      1. yegor

        אחי, היא לא צדדית, רק בינונית וזהב אם בכלל.

        תשובה
    3. סרגיי

      הארלי באטיר. זה מצחיק.

      תשובה
    4. אבסין

      המונה הקלה שלה קיממ עם ספרינט

      תשובה
    5. אדוארד

      תודה רבה

      תשובה