> Тир Лист Мобайл Легенд: актуальна мета героїв (25.04.2024)    

Тир лист Mobile Legends (квітень 2024): актуальний рівневий список

Мобільні легенди

Mobile Legends має величезну базу фанатів, а також безліч героїв, доступних для гри. З кожним оновленням з'являються нові персонажі, тому часто буває важко визначитися, хто зараз сильний і метовий. Щоб ви довго не вивчали статистику та зміни характеристик кожного персонажа, ми склали тир лист для Мобайл Легендс.

У статті ви дізнаєтеся про найкращих та найгірших героїв, яким можна грати в даний момент. Матеріал постійно оновлюється, тому тир лист завжди актуальний. З його допомогою ви зможете дізнатися, хто з ваших ворогів найнебезпечніший на полі бою, а також визначтеся з персонажем, якого краще використовувати у матчі. Також список допоможе вибрати найбільш конкурентоспроможних персонажів із кожного класу.

У тир аркуші герої розділені за рівнями (S, A, B, C, D). Найсильніші персонажі мають рівень S, найслабші – D. Сила залежить від посилень та послаблень, що відбуваються після оновлення гри.

вбивці

Топові вбивці

Як випливає із назви, вбивці фокусується на знищенні вразливих ворогів. За багатьох із них досить складно грати, оскільки вони мають невелику кількість здоров'я та вимагають вмілого використання навичок для швидкого вбивства ворожої мети. Їхня висока вибухова шкода має бути зосереджена на стрілках, магах і вбивцях противника, щоб принести максимальну користь своїй команді. Поточна мета вбивць в Мобайл Легенд представлена ​​героями, що завдають швидку вибухову шкоду.

Рівень герой
S

Джой, Нолан, Арлотт, Фанні.

А

Ланцет, іньБенедетто.

B

ХаябусаХарлі, Лінг.

C

Еймон, Хелкарт, Карина, Ханзо, Госсен.

D

Селена, Сабер, Наталія.

Бійці

Найкращі бійці

Бійці — це персонажі ближнього бою, які мають універсальний та збалансований набір навичок. Вони мають достатню кількість здоров'я, щоб довго перебувати на передових позиціях. Їхня шкода наростає з часом, також їх можна адаптувати до будь-яких потреб вашої команди в залежності від ситуації.

маги мають навички з руйнівною магічною шкодою, а також здібності, що дозволяють контролювати ворожих героїв. Вони, як правило, мають малий запас здоров'я та є першорядною метою ворожих убивць. Основні навички персонажів краще застосовувати на стрільців та магів противника. Мета для цього класу в Mobile Legends представлена ​​таким чином:

Найкращі стрілки

стрілки - Це персонажі далекого бою з високою шкодою від фізичних атак. Вони дуже ефективні у знищенні ворожих веж, а також стають одними з найсильніших персонажів у пізній грі. Стрілки дуже важливо стежити за своїм позиціонуванням і стежити за сильнішими противниками протягом всієї гри. Обов'язково контролюйте перезарядку заклинання та навичок, за допомогою яких можна швидко залишити масовий бій та вижити.

Роль сапортів полягає в тому, щоб захищати своїх товаришів за командою. Їхні навички дозволяють зцілювати союзних персонажів, захищати їх і не підпускати ворожих убивць та стрільців до союзників. Щоб успішно грати за цей клас, потрібна злагоджена командна гра, тому що герої підтримки повністю залежать від дій тиммейтів.

танки — сильні, агресивні ініціатори із величезним запасом здоров'я та набором навичок для захисту своєї команди. Також вони мають здібності, що дозволяють контролювати ворожих стрільців та інших небезпечних героїв. Вони завдають низьких збитків порівняно з іншими персонажами, але здатні приймати велику шкоду від противників.

Рівень герої
S

Мінотавр, Тигрил.

А

Грок, БаксійХуфра, Бартс.

B

Уранус, ФредрінАкай, Франко.

C

Белерік.

D

Джонсон, Глу, Хілос, Едіт, Атлас, ГатоткачаЛоліта.

Вибирайте найкращих героїв із цього списку, але завжди звертайте увагу на пік ворожої команди. Вибирати слід залежно від ситуації. Персонажі S-рівня часто є хорошим вибором для соло-гри, тому їх можна вибирати, якщо ви граєте поодинці.

Також на нашому сайті є промокоди для Мобайл Легенд, які постійно оновлюються.

Оцініть статтю
Світ мобільних ігор
Додати коментар або відгук

  1. Анонім

    скільки максимум швидкості перезарядки можна набрати?чи є в неї стеля?

    Відповісти
    1. анонім

      зазвичай 40% але з книжкою (зачарований талісман) 45%

      Відповісти
    2. Jz

      З книгою стеля 45%

      Відповісти
  2. Меліса1585

    Чому Едіт у стрільця та танка одночасно не розподілили і не дали норм. оцінку? Так, персонаж не популярний і його ненавидять, але вона не заслуговує на D ранг. Це імба, вона повинна стояти в класі А за танка і В за стрілка

    Відповісти
  3. Кагура Мейнер

    Як же занизили кагуру? За неї звичайно грати важкувато, і потрібно довго тренуватися, але у мене кожна ковзанка з нею це чисте МВП, якраз зараз з рейту, 18/0/6. У неї дуже велика руйнівна шкода і я можу сказати що в лейті всі інші маги полетять. Із томузом 1 на 1 в соло виводжу.
    Настільки все швидко і прораховано потрібно грати за кагуру, щоб тебе поранили максимум на 30хп

    Відповісти
  4. Za1ndo

    Чому гордий у С? Він мінімум на А. З його пасивкою на чисту шкоду, та з гарним танком у тімі (наприклад тигр), він будь-кого загасить, та він підходить не в кожен пік, проти мобільних персів його брати це смерть, але все ж таки…

    Відповісти
  5. Моток

    Чаю з челіків, які вважають що томуза легко злити. Якщо вважаєте, що цей перс вивозить тільки на швидкості атаки, то я вам поспівчую. Купуйте антихілл, візьму чисто шкоду, і все. Максимум проти нього сильний тривалий контроль.
    І кст. Антихіл не завжди допомагає, якщо людина вміє грати, то і з нею легко вивезти.

    Відповісти
  6. Секонд хенд

    Чому естес стоїть поряд з каєю і чому гордий лоу ранк. я звичайно перевіряю ще раз інфу може кайа прихована імба, Але лол 1 скил погіршений 2 навичка естесу,2 скіл базовий ривок з анальними кулями без нормальної шкоди, 3 це погіршений хук франко

    Відповісти
  7. Ввв

    Валір у рази сильніший за кадита

    Відповісти
    1. Чи не епік

      Я чаю з хлопців, які грають на майстрах, грандах, епіках, і пишуть щось ось цей сильніші ніж ця, чому цей слабкий і так далі, ви заходити дивитися тир лист для того щоб нити як у грі? Та умовно ти можеш взяти хоч Мію і розколоти Бруно якщо він грати не вміє ... Точно також і з усіма, але якщо взяти людей які рівні по скіли ти результат буде на обличчя, те саме, що тут писали я на сесильіон вексану роблю, а я на вексане сесильіон роблю… Залежить суто від твого знижка і не більше

      Відповісти
    2. МLBB

      Граю за мартіса він топовий, та оновіть будь ласка героїв

      Відповісти
  8. Іоан

    Вексана сильна, а Сис слабкий? Чого млинець? Я коли граю на Сісі і вже проти себе Вексану, то відразу знаю, що гра буде розслабленою.

    Відповісти
  9. яна

    кагура сильна але на ній дуже складно грати

    Відповісти
    1. XVIII?!

      Я грав на Кагурі до того, як реворкнули резонант.
      Вона була імбою, грати на ній було одне задоволення. нею навчився робити ;) )
      Перс більше не вартий того, що б на ньому грати в рейті, краще вже Харіт

      Відповісти
  10. невідомий

    В принципі сайт хороший, але потрібно зробити тир лист по лініях, а не по ролях і оновити опис кількох, а то й багатьох персонажів, оскільки він застарілий

    Відповісти
  11. Млбб

    Ну тир складлкн своєрідно, в целрм я багато в чому згодна, але в деяких місцях постають питання, а в цілому орієнтуватися на тир можна;)

    Відповісти
  12. чоловічок

    Вважаю, що атласа прям сильно занизили, граю 4 роки, міф слава
    І в прямих руках гідний роум, також багато контролю, а через бафнуту Аврору його стяжка стала лютою імбою з нею в тімі. Вимагаю переробити Атлас!

    Відповісти
    1. чоловічокекек

      аврору не баффнули, а реворкнули, і перетворили на гов**ще, олд аврора була в рази краще

      Відповісти
  13. Мейнер Леоморда

    Леоморд нагинає всіх своєю пасивкою, і шкода так ще й з величезною живучістю

    Відповісти
  14. Анонім

    Лять, під чим список складено:
    1: госсен D?????? Ви серйозно?
    Бенедетта D? Гаразд
    2: томуз, гвиня, бальмонд також кал?
    3: ВанВан і клауд це мета стрільців, окей ще Броуді, Бруно, Ікс граються, але Леслі??
    4: Ангела у фуллці один із найкращих сапів, але тут я більш-менш згоден
    З усього списку нормально складено лише танки

    Відповісти
    1. Анонім

      А хілос із джонсоном мають бути в D?

      Відповісти
  15. Топ 1 Глобал Мартіс

    не це прикол томуз котрий що на лінії 1 на 1 що у файтах смажить все що ворушитися у ранзі D смішно ж я звичайно не 1000 ПТС але 100 маю і це нісенітниця він мінімум у ранзі А повинен бути

    Відповісти
  16. Ноорузбек

    Визлом герой валір

    Відповісти
  17. NewEra

    Щодо заску, герой сильний, але не здатний значно поміняти розклад проти просто хорошої тими, беру переодично, якщо твоя команда летить, твоя МВП не допоможе

    Відповісти
  18. помідор

    Хочу купити якогось гарного вбивцю, наприклад, джой, як гадаєте, у нинішніх реаліях є сенс її купити?

    Відповісти
    1. Насіння купіть

      Хелкарта купи

      Відповісти
    2. вітчим

      Бірі хаябусу, даріуса чи хелкарт ну і якщо екстрім то ханзо

      Відповісти
  19. Негруша

    Лейла в соло може грати

    Відповісти
    1. мигдальний тофу

      згодна! лейла топ, по 20 кілів в ковзанці(у мене зараз міф 1)

      Відповісти
    2. Анонім

      Бруно переоцінили його можна легко знести

      Відповісти
      1. Анонім

        Стеб. Таке почуття, що грока і атласу переплутали місцями, та й белерик повинен бути вищим, а що до джонсона то взагалі не D, в шкоду зносить як убивця, в танка танкує норм і при цьому оч допомагає тиме. Та й з топом убивць не особливо згоден, тлт ж джуліан має більш швидку і вибухову втрату, ніж джой, а т.к. ви судите з цього щось взагалі не зрозумів

        Відповісти
    3. Сергій

      Аврора вже на місці, ферваль 2024 рік

      Відповісти
  20. Чурчхела

    Даріус топ

    Відповісти
  21. Вадим

    З Хелкарт не згоден. З добрими руками можна багато кілів зробити

    Відповісти
  22. beefy_pen

    Я в грі близько 7і років, я вважаю що баксія дуже занизили і він повинен бути в тирі S його механіка дуже сильна і сам він дуже сильний на старті і в середній грі, а в Лейте його дуже важко пробити за рахунок зниження шкоди, у нього найкраща мобільність у грі

    Відповісти
    1. Багряний король

      Повністю згоден

      Відповісти
  23. Мавпа Д. Луффі

    Татруз може в соло винести всіх, так що класи не мають значення

    Відповісти
    1. математика

      Якщо ти на легенді то так, а якщо на міфі то ні

      Відповісти
  24. Анонім

    Чому уранус на В? Я б його як мінімум на А постанові у нього відмінний квол якщо руки у гравця більш-менш не криві то він може стільки втрати отримати що вся ворожа Тіма буде в ахері я на ньому зміг отримати свій топ за отриманою шкодою в хвилину 24к

    Відповісти
  25. Анонім

    За заска прям дуже прикро, незаслужено забутий персонаж.
    При більш-менш прямих руках здатний всю ворожу тиму вбити, яке пет які з'являється після смерті є тим ще шилом в дупі у противника і здатний добити пораненого.
    Він має бути в тирі А

    Відповісти
  26. Анонім

    Мартіс Топ. і ліс і досвід він найшвидший фармер.

    Відповісти
    1. вітчим

      В принципі погоджуся але тому занизили глу занизили бнлерика занизили цицьку теж виправте!

      Відповісти
  27. Анонім

    Граю місяць, але вже бачу, що багато персонажів, які дуже сильні та метові не заслужено внизу або зовсім не перебувають у тир листі. Чому Франко на А? Я його у кожному другому матчі бачу у топів. А якийсь тигрил, за якого практично ніхто не грає якогось хера на S

    Відповісти
    1. Лукошмара

      На гмайстрах/епіках/легендах зрозумієш.

      Відповісти
    2. FERA

      Тигрил куди сильніший як танк ніж франко, а якщо судити за про-сценою
      То тигр мвп танк, франко на туриках не пікають ну чи я не бачив)

      Відповісти
    3. Я

      Тому що ж Тір лист рангу міф слави, і він +- вірний, граючи місяць ти не можеш розбиратися добре в персонажах, на епіку та міфі мета зовсім різна

      Відповісти
      1. Гравець

        Граю із 2017 року. Тигрил і франко це небо і земля, потім зрозумієте, коли пограєте з тигрилом у правильних руках або проти нього. А франко так, у соло майже в кожній ковзанці, але це не показник його сили, як танк він слабший і для команди користі менше приносить, разом із Джонсоном, якого також дуже часто беруть. А на тигрилі спробуй навчись ще, тигрил мета і не кожен здатний правильно на ньому відіграти. Топ також не показник класу бо це такі ж люди, які грають на тих, на кому їм хочеться грати, або на мейнах і якщо взяти мейнера франко в паті, і мейнера тигрила, очевидно, тигрил нагне всю команду і франко погоду не зробить. У персонажах закладено певний потенціал та сила за якою і визначають клас.

        Відповісти
        1. Олексій

          Тигрил повільний, вбирає шкоди в рази менше ніж белерик, газотканина, баксій. Порівнювати тигрила та мінотавра марення, це має бути тоді S і D, тигрилу потрібно чекати спалах, а мінотавр може з 1 скіла увірватися та ультанути. І найголовніше ульт тигрилу він практично марний, радіус невеликий. Тигрил явно слабший від мінотавра, а також белерика, газоткочі, хілосу.

          Відповісти
          1. Тигріл

            Так? А нічого, що перший скілл мінотавра маленької відстані, і все одно потрібен флік, щоб упіймати когось? Плюс з-під ульти мінотавра легко втекти. А ось спробуй з ульти тигра втекти – оглушення дасть тобі знати. Ну і 5 секунд стану смертельні для будь-якої теми

    4. Зелі.

      Франка краще за тигрила?
      Контроль тигрила масовий, дві стадії, а у франко соло мета.
      На франко потрібен скілл, на відміну від тигрила, який і без скила стягне ворожий тиму.

      Відповісти
      1. Мейнер Тигрила

        Франка це для підпивасів, які ввечері прийшли із заводу, відкрили холодильник, дістали пляшечку холодненького та пішли катати в мл. І їм абсолютно начхати на перемогу і т.д. , вони просто зайшли поливати на франко

        Відповісти
      2. XVIII?!

        Наскільки я граю на Франка і Тигру — Тигр без фліка майже ніхто (я сказав «майже») так, щоб ультанути, потрібно підійти до чолів впритул. А у Франка хук і взагалі він легенда)))

        Відповісти
    5. Ряодвт

      У Франка точковий контроль, і його важко реліозувати, а у тигрила є танкування та масовий контроль

      Відповісти
    6. Sui

      Тому що тигрил щас мета на високих рангах

      Відповісти
  28. Ар

    Одне питання, хто зможе перебити Томуза 1 на 1, тільки не говоріть альфа і Алдос, я їх не відчуваю

    Відповісти
    1. Анонім

      На гвіні томуза не відчуваю

      Відповісти
    2. Володимир

      Фрея, баданг, мартіс, ними я знесу терізлу.

      Відповісти
      1. Тьома

        Молодець! Тільки про Тамуза пишуть!

        Відповісти
      2. Дмитро

        Теризла тому ініціатор з гарним часом життя і вампіризмом фрея і баданг не живуть у тимфайтах, а мартіс просто жебрак

        Відповісти
    3. ran_

      Гвіневра, Аргус, бейн)

      Відповісти
    4. анонім

      мерсі

      Відповісти
    5. міку-міку

      Чол у якого руки не з п'ятої точки, і він грає на Лейлі, Леслі, Карині, Селені, Баданг, Мартіс, і взагалі, я зношу Томуза 1 на 1 за будь-якого героя.

      Відповісти
    6. Aid

      Фредрін

      Відповісти
    7. Микола

      Лейла, Мія і т.д. і т.п.

      Відповісти
    8. бр

      Леслі, Клінт, і т.д

      Відповісти
    9. Алі

      Якщо супернику вистачить розуму зібрати антихіл проти тебе, то майже будь-яким бійцем Тамуз контриться. Стояв якось 1 на 1 проти Тамузу на Альфі, 2-3 рази вирушив на фонтан, після чого зібрав антихіл і до кінця ковзанки не чухав навіть цього Тамузу.

      Відповісти
    10. U_U0

      На арлотті томуза зносив

      Відповісти
    11. Дмитро

      Чонг

      Відповісти
    12. Топ 1 Глобал Мартіс

      Рубі фрея мартіс баданг уранус

      Відповісти
  29. Marrowak

    Зілонг = неграбний кал, що програє лінію 90% бійців, його максимум = ліс. До легенди не важливо чим грати, люди не вміють грати

    Відповісти
    1. промінь

      давно у гру заходив? Зілонга ребілд отримав і нові шмотки, він у ліс не ходить, тим більше якщо говорити про його роль - це лейтгейм вбивця, який з вибитим контролем вирішує всю тиму. враховуючи жир мету більшість вбивць юзлес. чомусь чоли не женуть на лінгу, хоча він має точно такі ж мінуси (мале оз, мала шкода на старті) при цьому має геймпелейну фічу (швидке переміщення по карті і готовий ескейп з ульти), механічно той же зилонг, але з іншим геймплеєм , причому при попаданні першим навичкою останній цілком може вбити збирання мечів у ульте. я не говорю про те, що зилогна можна брати як контр пік для підпивасної фанні і брати для битви з лейт героями( герої, які націлені на довгий бой-мартис, алукард, даріус, карина, в такому разі герой бере основу дд і броню з віджером)

      Відповісти
  30. Артем.

    Граю нещодавно. І багато чого не знаю, але куди ви Зілонга засунули, думаю не так. Поки гранд майстер ранг усього, Граю за нього 8 із 10 боëв та скажу що 5 з них MVP. 77% перемог.

    Відповісти
    1. Мобіл

      Так у тебе Лоу ранг, у тебе зараз перші ігри, це ігри або з новачками, або з ботами — а мета будується на високих рангах

      Відповісти
    2. ks

      в тому раз у раз що герой годиться для низьких рангів, там не повинно виникнути питання про що таке тир лист бо грати і опатися з воїна до епіка а то й ліги можна на будь-якому герої якщо нормально грати вмієш (ато і соло). з міфіком вже чоли продумані (більше міняння хоча б там є такі) і командна гра більше залежить і вмілих гравців багато, і контр пік потрібно підібрати не те що на дрібних рангах де ти зможеш поодинці спушити 1 лінію і тебе ніхто не помітить так як навіть на карту дивитися не навчилися ще xd

      Відповісти
  31. Блюмба

    Чому Даріус на с? Адже це імба персонаж

    Відповісти
    1. Жопік

      Для нубів імба чисто його все беруть, бо на інших не вміють.

      Відповісти
    2. Анонім

      Граю вже з 2016 на акці міфік і злегка не розумію чому Вейл у тирі, Джонсон у тирі, а Лінг який застарів в А тирі

      Відповісти
    3. Буль

      Слабкий на тлі мети, сильний тільки на початку. У лейті його важко реалізувати

      Відповісти
    4. Лютий

      Даріуса контрит будь-який перс

      Відповісти
  32. Koto mim

    Лейла це персонаж, за якого я граю всі свої чотири місяці своєї гри.
    Я вже почала сумніватися і пробувати грати за інших персонажів, тому що Лейла постійно вмирає.
    Я то думала,а чому у деяких персонажів-противників на моєму рівні поділів хп 6,а у мене тільки 4-те з'являється.
    Але іноді я непомітно пробиралася з міньйонами до вежі і валила її. І так до кінця, поки не зруйную базу супротивника. (Я навіть тактику склала!)
    Я тепер знаю, що Лейла не марна, і що просто вона просто не призначена для відкритої атаки.
    Дякуємо Вам за корисну інформацію!

    Відповісти
    1. Соціопат

      Халід у B?!

      Відповісти
  33. Sairud

    Бро, чому ангела та матільда ​​внизу?

    Відповісти
    1. мигдальний тофу

      те ж саме питання…

      Відповісти
  34. Джоні

    Джонсона куди в D мету ця людина має бути мінімум B мета в саппортах адже в парі з норм убивцею він робить бруд

    Відповісти
  35. Аргус

    Чому Лінг S рангу? Він же зараз абсолютно неграбальний, його занадто занизили.

    Відповісти
  36. Ім'я

    Трохи в шоці з місць Селени, Фовіуса та Бенедетти☠️

    Відповісти
  37. ЛОЛ

    що за маячня? Матільда ​​найгірша підтримка? ви жартуєте?)

    Відповісти
    1. Fireee

      Я на уранусі 7 ковзанка поспіль виграв, він може якщо качати першу ульту

      Відповісти
  38. Ангела-ангелятко

    Ангела низько, поставте її вище!
    Вона дуже хороша підтримка, на відміну від інших героїв підтримки, вона мобільна. Так, перезаряджання ультимейту 70 сек. але можна взяти щось на скорочення перезарядки. Наприклад, я скоротила перезарядку на 40% — можна і на 60% або не знаю, на скільки, але з 70 сек. перезарядки залишилося лише 40-45 сек. З ультимейтом Ангели ви ніколи не пропустите великих замісів. Просто беріть предмети на скорочення перезарядки і швидкість пересування, щоб у разі чого (коли ульта в перезарядці) самим дістатися файту.
    Висновок:
    Поставте Ангелу вище, вона цього заслуговує!

    Відповісти
    1. Анонім

      так, ангела повинна стояти вище, за допомогою її виграють я котки

      Відповісти
  39. Анонім

    не розумію, чому лойка С, її бафнули, вона тепер у кожній ковзанці

    Відповісти
  40. Селено Мейнер

    Як же селену принизили☠️☠️☠️

    Відповісти
  41. Хитрий Іван

    З Уранусом не згоден, тому що якщо ти граєш ща стрілка то як сапорт Уранус в рази кращий за той же Бейн або франка які на хвилиночку в S тирі.
    Ну а Хіллс просто найімбовіший танк, тут навіть ніхто не буде сперечатися.

    Відповісти
    1. Не погоджусь

      Бейн може сповільнити і наздогнати плюс і ввібрати і завдати істотної шкоди та ще й контроль дати а Франко взагалі може вивести з ладу будь-яку одиницю противника уранус не може дати ні контролю, а якщо зібрати антихіл він стане марним

      Відповісти
  42. Анонім

    з циклопом не згоден, при нормах закупівлі буде кошмарити люто там 2 навички можна буде кожну секунду юзати і хіл буде хороший з кінцем енергією

    Відповісти
  43. кібер

    Не згоден Госсен дуже сильний перс

    Відповісти
  44. ._.

    АЛЕ в натренованих руках будь-який перс може дуже добре виносити) тому якщо вам подобається грати на комусь «не метровому», то продовжуйте, але і вчитися грати на різних героях нікому не завадить) ну і, звичайно, робота в команді дуже вирішує тому не покладайтеся тільки на вибір героя

    Відповісти
    1. мейнер стрільців

      Згодна - граю за Лейлу, завжди на MVP, і так, я завжди граю тільки в рейтингу. Лейла - одна з найслабших героїв, але це не так. Хто говорить, що «не метові» герої слабкі, просто не грав на них/не вміє грати на них.

      Відповісти
      1. Праро

        Якщо ти граєш на епіку то так, але якщо ти не міфе то твою Лейлу без ескейпів убити як 2 пальця об асфальт у неї норм шкоди тільки з повним закупом, МЕТА на те і мета що в ній сильні перси а твоя Лейла ніфіга не може по порівняно з метовими лісниками

        Відповісти
  45. Антихіл

    Естес його всього один предмет контриту якщо Баксія взяти то він зовсім без корисний стає

    Відповісти
    1. Анонім

      Який ранг?
      Тому з ізо контр

      Відповісти
  46. Некоглай

    Запам'ятайте: одна ульта Тамуза з нормами закупівлі і він спокійно виносить 1 в 3 на особистому досвіді перевірив

    Відповісти
    1. Даріус

      З помстою тільки

      Відповісти
    2. Ангела-ангелятко

      Запам'ятайте: Тамуз перебив всю мою тиму (це було в рейті), і виніс усіх у соло, у нього було + - 30% ХП, і, я на Ангелі перервала його «Серію вбивств» - звичайно, у мене теж був норм закупівлі, але вдерлася я до Тамузу з десь 40% ХП, але я швидко хилилася. Коротше, Ангела з нормами закупівлі може вбити Тамузу з нормами закупівлі, лише 1 і 2 навичками, хоча Тамуз всю тиму вбив.

      Відповісти
      1. Ланселот Мейнер

        1 на 1 не зможе мінімум потрібен хороший боєць

        Відповісти
        1. Ангела-ангелятко

          Я змогла. Просто у мене прямі ручки

          Відповісти
    3. Бож чол

      Ніхто не битиметься з томузом під ультою крім зовсім тупих

      Відповісти
  47. Марина

    Я не согл що Пополь і Купа на В. Він імба. Він один мочить черепаху

    Відповісти
  48. мейнер терізли

    Хех мета кнш вже трохи не така як на сайті теризла майже всіх контрит якщо в танка зібратися і трохи вампіризму додати а на останній слот поставити безсмертя то це імба неубиваемая

    Відповісти
  49. мейнер терізли

    Теризла в танка багатьом дуже погано робить у лейті я, наприклад, поруч з тиммейтами стою або під вежею і всіх вбиваю і він не мішок для биття до речі. Його слабкість тільки стрілки і той один неправильний рух і стрілку кінець

    Відповісти
  50. Мяв

    щооо? лойї куди так низько? лілія ще ... де логіка?! лойі та лілька та люнокс імба, підніміть їх !!

    Відповісти
  51. Олексій

    Найтричі марніші перси це мія, лейла і вексана. З ними у тімі автолуз.

    Відповісти
    1. Лейла в соло

      Навіть людей які кажуть «Мія, Лейла та вексана три найнепотрібніші герої» можуть вбивати Мія/Лейла/Вексана. Мені здається марний(я про Лейлу) герой не виграє з MVP 17/0/3, так, я хвалюся своїм рекордом на Лейлі, хоча, який це рекорд? Було й MVP 27/3/16. Лейла – у хороших руках хороший персонаж. Може з пару стусанів убити ворожого героя. Звичайно, шкода, що не можна поділитися своїм результатом (ну там вставити скрін).

      Відповісти
      1. Анонім

        всі перси гарні в руках мейнера

        Відповісти
      2. Адк Мейнер

        Бро я сам на Лейла більше 1к ковзанка зробив, 1к ковзанка на адк 3200 мій рекорд сьогодні грав 28-1-9 MVP нещадний Лейла дуже сильний гравець просто люди не розуміють її а вона якраз імба і ваш пополь і мия і москов і подібні не привітається їм, якщо що заходите грати jon carter

        Відповісти
      3. Олексій

        І що твій рахунок каже? у мене на Лейлі вінрейт 63% рекорд 38-1-7. і це не скасовує того, що Лейла персонаж слабкий. Вона входить тільки якщо немає у противників персів зі зближенням або нормального мага зі спалахом. її соло вбиває 95% персонажів. І ну звичайно у мене всього 41 гра і з них 24 MVP, І звичайно ж Лейла сміття

        Відповісти
      4. Очлов

        Перс без ескейпів і розкривається лише у лейті

        Відповісти
  52. Мейнер Фреда

    Бейн у S? Ви серйозно?) Мене за секунди виносили з контролем, а в щура цей Дейві Джонс може і не винести, бо в нього навички — та ще погань, за винятком ульти та пасивки

    Відповісти
  53. оцінювач

    Не згоден з тер листом від слова зовсім ну серйозно куди так високо іксію, машу, тигрила, бейна мінситара куди так низько натан, чонг, терізла і лапу лапу і арлот це більше боєць ніж асасин

    Відповісти
  54. Лейла в соло

    Лейла низько. Так, знаю, у неї низька виживаність, але поки її уб'ють, вона всіх уб'є. Якщо качати їй фізичну атаку і використовувати смертельні комбінації, вороги не мають шансів. Також вона може руйнувати вежі за межами радіусу, це плюс. Якщо бійці, танки, вбивці не зможуть до неї наблизитись, вона буде жива. Велика дальність атаки — всіх виноситиме здалеку!

    Відповісти
    1. ...

      лейла сміття перс, вище ніж на лізі немає сенсу пікати тебе буде ліс з-під вежі забирати тк ескейпу немає

      Відповісти
      1. Лейла в соло

        Чи можна взяти спалах і ось, наті, чим не ескейп? Застрягла в тих ситуаціях, коли ворожий ліс намагається залізти до мене під вежу, і краще б він не пробував: 2 навички>1 навички> базові атаки> ультимейт - і залишається питання, куди ж подівся ворожий лісник? Під кінець гри може 2 навичкою+базовими атаками вбити ворожого мага/стрільця. Звичайно, під кінець, потрібно бути обережним, оскільки у ворожої команди теж набирається міць, але вони не зрівняються з Лейлою. MVP за Лейлу, 17 кілів, 0 смертей, 3 асисти вам щось каже? Чому одразу «лейла сміття перс», головне — вміти грати.

        Відповісти
        1. Олексій

          Чим тобі допоможе спалах від фанні? вона фарміт лейлу з першої хвилини і нічого їй лейла ніколи не зробить. А якось грав у тімі з Анни вона просто йшла за два таври до ворожої бази і вбивала лейлу як тільки вона виходила. Вона взагалі не мала фарма від слова зовсім. Чи чим тобі допоможе спалах від газотканини? йому взагалі насрать на всіх стрільців а сміття типу лейли мії він принижує. Або наталія яка просто ґвалтує лейлу з 2 ударів

          Відповісти
      2. Лейла в соло

        Тоді поясніть, як я виношу у соло 3 герої? На пізній стадії гри вона стає Термінатором. Ворожі маги — якісь маленькі жучки, танки/вбивці/бійці — вже небезпечно, але, між іншим, можна грати обережно, тобто поєднувати агресивний стиль гри проти ворожих магів/стрільців, і акуратно грати проти танків/бійців/вбивць, але все ж, Лейла та їх виносить — на пізній стадії ультра прокачина на 3. Навіщо я говорю про пізню гру? Стрілки - найнебезпечніші в пізній грі, і взагалі, всі стрілки гарні через свою велику фізичну шкоду, «лейла сміття перс» - скажи це тому (тобто мені), хто ВМІЄ грати на Лейлі.

        Відповісти
        1. Белерік

          Спеціально граю в еліті, щоб виносити белериком 3-4 лейл, мій, ханабі у ворожій Тімі.

          Відповісти
        2. DedInside

          Бро, на Лейлі не потрібно вміти грати, у грі де немає ні інвізу, ні млинця, ні табору. Вона контриться з контролем, якщо тримати позиціонку її не можна вбити. Потрібно вміти тикати лкм і радіти життю. Отже, причина імбовості Лейли не в тому, що ти «умієш» грати, а в елементарному дизбалансі, з чим повинні боротися розробники.

          Відповісти
          1. Боже туди

            Ось саме, Лейла однокнопка люта

  55. Якийсь лівий нн чол

    Не згодна з Люнокс, граю спокійно на міфі, мені норм. Якщо граю на МВП, то буде 10-20 кілів 0-9 смертей і 0-20 асистів. Так, зізнаюся, проти Лейли з прокачаним ультимейтом вона навряд чи впорається, тільки якщо в щура, і те, швидше поки вона помре завдасть багато збитків ... але Лейла трапляється не так часто, коротше кажучи - Люнокс імба, саме з нею дійшла до міфу ( звичайно я в основному граю на Лейлі ...), головне просто вміти грати.

    Відповісти
  56. Анонім

    Куди ікса до С класу

    Відповісти
  57. DIO

    Теризла контрит майже все але це не несправедливо те що він тільки на B
    Ну хоча б на першому місці на B ну не знаю я б його на А посередині поставив би

    Відповісти
    1. Анонім

      За ідеєю алук йде в ліс і його варто поставити в а якщо не в с

      Відповісти
    2. Анонім

      Хелкарт сам по собі сильний персонаж і на мою думку не заслуговує місце на B

      Відповісти
  58. О

    Я з лілеєю не зігл вона як мінус а рангу до нерфа

    Відповісти
  59. хмммм

    Мене бісить терізла, бився з ним 30 секунд. Все ж таки переміг, але коштувало це майже пів хп. Теризлу не люблю

    Відповісти
  60. Анонім

    мучила контра майже всіх чому він там клас D

    Відповісти
    1. Арлотт !!!

      тому що в лейті він мішок для биття

      Відповісти
  61. Анонім

    Чому інь перебуває у бійцях з ?

    Відповісти
    1. qwe

      Ну якщо у тебе 50+ то герой неграбальний

      Відповісти
  62. Анонім

    Як кагура стоїть в А? Я розумію, Кагура гарна проти тонких, але будь-який маг теж відмінний проти тонких, наприклад та ж люнокс, яка може вбити як танка так і адк/мага. Щит афіни проти люнокс не працює на відміну від кагури. Через мобільність її так високо поставили?

    Відповісти
    1. Меліса імба

      Та через мобільність. Так само якщо навчиться грати на ній, то можна виносити 2 в соло (у мене так було) тільки це обійдеться в 60% + ХП. На кагурі є багато смертельних комбінацій, якщо це швидко провернути, то можна запросто вбити ворога.

      Відповісти
    2. дідька

      кагура це як тільки в мід

      Відповісти
      1. Анонім

        Та в принципі тут і бенедетту недооцінюють

        Відповісти
  63. Чи не фейк

    Мене так виносять коменти на кшталт гусак чомусь D, гусак повний кал який контриться всім живим. Тир лист дійсно точний

    Відповісти
    1. Абобо

      Ходімо віч-на-віч на гусаках? Тобі це сміття покаже, що його контрит, а що не контрит

      Відповісти
  64. Анонім

    Згоден з Альфою в S його не закинеш тому що є багато персонажів, здатних законтрити його, він дуже боїться контролю (едит привіт). Я з ним зіграв близько 100 ковзанок, це небагато звичайно, але до 4-ї легенди зміг піднятися. А так Селену можна було і вище поставити, вона не сказала б що прямий 100% вбивця: швидше 50% і 50% підтримка - її контроль дуже сильно вирішує в масових замісах

    Відповісти
    1. Димончик

      Альфа боїться контролю? Чого?) Його хрін винесеш без надійного стрільця і ​​антихіла, контроль його робить слабшим лише на 30-40%, лол

      Відповісти
      1. Владос

        На мавпі з ланцюгом і антихілом із лиця зношу йому

        Відповісти
  65. MITSUKI

    А де Гвіневра????????

    Відповісти
    1. абебрус

      бійці, ранг д

      Відповісти
    2. Влад

      Гвіневра один із найгірших бійців
      Дуже слабка насправді
      На епіку може бути норм, але на міфі так собі

      Відповісти
  66. ніхто

    Валір у s має бути.

    Відповісти
  67. ніхто

    Мені здається, що Валір після баффа став дуже сильним 💪. А він у с.

    Відповісти
    1. А ось вам правда

      Найсильніший АДК це Лейла

      Відповісти
      1. Анонім

        Особливо у танка

        Відповісти
  68. Єгор

    Бартс в D, його на сцені пікають явно частіше ніж естес, а він у S

    Відповісти
  69. Ml master

    Арлот де?

    Відповісти
    1. адмін автор

      У «Вбивцях», ранг О.

      Відповісти
  70. темно

    Тамуз D? Ви що? Тому з порве будь-якого бійця у вашому топі, на особистому досвіді. Для мене Томуз найкращий боєць.
    А гуска чому в D? З ним на міфах грають

    Відповісти
    1. адмін автор

      На міфах грають за багатьох персонажів, але це не означає, що всі вони повинні бути SA рейтингу. Багато хто пікає героїв, залежно від вибору суперника.

      Відповісти
      1. Анонім

        Смішний челик, який написав, що тому з порве будь-кого. Герой занадто повільний для нинішньої цілі і те, що він триматиме ворожого бійця під вежею на початку, нічого не дає, бо настане мід гейм або лейт і томуза клацатимуть, як насіння, а, додавши до цього його карколомну швидкість, йому взагалі краще далі бази не виходити — одразу сфідить.

        Відповісти
        1. тАМУЗ

          Згоден з тобою, після обнови тільки через ліс ... привіт з безодні

          Відповісти
          1. хтось

            На сцені його пікає одна команда у зв'язці з естесом.

    2. Анонім

      Почав мейнити бадангу
      Сам хотів + ​​подія
      Баданг на швидкість атаки відправить спати томуза,
      У принципі баданг може майже будь-якого бійця 1 на 1 винести
      З Арлоттом тільки потрібно попітніти і спіймати момент для 2 навички

      Відповісти
      1. Анонім

        Алдос 1 на 1 будь-якого бійця. Немає рівних один на один (будь-який клас) з 500 стаками. 1900 ковзанка на Алдосі.

        Відповісти
        1. теризла 85 вінрейт

          Чел ти че приймав перед тим як моду качати терізла (в танка) твоєму бадангу дуже погано робить

          Відповісти
  71. Анонім

    Стоп, Франко S, а тигр D?! Маячня

    Відповісти
    1. Kirihita

      Ну так очевидно що франко в S тирі т.к хуками може кардинально змінити і зіпсувати похиційку ворога, також не варто забувати про його ультимальне придушення. а тигр Овер повільний і читаний персонаж якби в нього хоча б ульт не збивався під час невеликого поштовху, то він міг би трохи піднятися в тир листі, але не стати метовим

      Відповісти
      1. Ля

        По-перше дарма ти на тигрила, він почав для адк ідеальне зробити може і хер потім ти адк уб'єш під дефом тигра, + у тигрила на відміну від франко Масовий контроль. Тим більше якого хера атлас так низько? + ульт звичайно зганьбили, але є ж 2 навички, а зі спалахом досвідчений тигрил може всяке творити.

        Відповісти
  72. СКАЙРЕКС

    Тигріл і Джонсон у D тирі? абсурд повний

    Відповісти
  73. іксія

    Де Іксія?

    Відповісти
    1. адмін автор

      Гайд зробили, а сюди не додали:) Виправили, дякую!

      Відповісти
    2. Азщввдлв

      Таблиця на 60-70% актуальна, в іншому шлак потрапляє в s тире, і навпаки сильні в низьких тирах

      Відповісти
  74. Місячний марс

    у сесіліону в статті помилка місячний марс (має бути місячний вальс

    Відповісти
    1. адмін автор

      Дякую, виправили!

      Відповісти
  75. Даня

    Госсен у D?..

    Відповісти
    1. Арлоттмейнер (топ самари)

      є лісники, які роблять більше бруду зараз. Госсен як беннедета, вимагає майстерні ручки

      Відповісти
  76. Анонім

    Чому Бенедетта так занижена? Як на мене на досвіді вона може навіть і в S

    Відповісти
    1. Анонім

      Натан також занижений.
      Зі збіркою на швидкість атаки і натхненням на всю команду можна витягнути, на початку гри він кнш слабший за клінт або ірку, але в кінці ні в кого немає шансів.
      Навіть якщо натан і не заслуговує на ранг, але A точно заманює

      Відповісти
  77. :))654

    Ну якщо в соло ірка то виносить але впринцепі може і к.б винести крейду

    Відповісти
  78. :)

    Шанси можуть зміниться в бою і Ірка винесе наприклад адк або когось там

    Відповісти
  79. Cactus

    Нана в D? Цікаво, чому так?

    Відповісти
    1. Tvoya mama

      Натан і Кіммі на c? хахахахах sre you serious? You stupid?

      Відповісти
    2. хтось

      У неї довгий каст скіллів. Через це на хорошому рівні гравець легко ухиляється від усього.

      Відповісти
  80. : :)

    Я тут подумав про іритель ми сказали те, що стоїть вона проти меліси, а ні відлітає від вр. ліси. Про грандів це образа тому що ти припускаєш хоча не знаєш ну навіть якщо ти сказав правда тобто 2 причини: 1- зливають ковзанки наприклад 1 перемога 2 поразки.2- погано розбираються)

    Відповісти
    1. Kirihita

      Так люди будують тир лист не матчу 1 на 1, а загальної командної гри, де іритель показує себе гірше ніж та сама меліса.

      Відповісти
  81. Анонім

    Загалом зі списком згоден. Я, звичайно, очікував, що у людей будуть розбіжності, але з коментів по-типу: «іритель імба і сильніший за мелісу», «уранус повинен бути в нього відхилив» і т.д. кинув. Чоли бачити з грандів ообзе не вилазять, раз не знають, що їх у ранус проти вибухової шкоди тримається макс 4 секунди і потім відразу на фонтан гнутися біжить. Іритель сильніший за мелісу? Може бути. Ось тільки це не важливо, коли твій іритель без ескейпів тільки й робить, що сидить на фантані від ворожого лісу, в той час, як мілісу ти не закриєш через ульт і вона спокійно візьме свій перефарм. З рештою аналогічно.

    Відповісти
  82. Натахтарі

    З глу я згоден, але ірка сильніше ліслі і меліси. Ірка моруно на С я не соглен Бруно сильний стрілець і стоїть н( автор показує не якихось персонажів у низьких місцях) це моя думка. Правда може я щось не знаю про персів нижче Але я та думаю
    лінії. У нього потужна пасивка пов'язана з першим скілом як посилення трохи мобільності та ультимейт відкидання добивання. Бруно повинен зайняти десь S/А/В мені каже що автор

    Відповісти
  83. .

    У танках Кармілу забули, вона ж Танк/Підтримка.

    Відповісти
  84. пупсик

    Сенс робити тир лист якщо, не вирішує який персонаж, залежить від скілла того хто грає, тим боде тут не правильно

    Відповісти
    1. Панчоха

      Ти знаєш, що означає «метовий персонаж» у принципі?

      Відповісти
    2. .

      В принципі, порівнювати взагалі складно і навіть більше того, нереально, тому що дивлячись з якого боку дивитися. Хтось жирний, але шкоди мало, Хтось тонкий з руйнівною шкодою, а хтось із сильним контролем. Логічне порівнювати за параметрами, ніж у категоріях.

      Відповісти
  85. Чучмек

    Лінг імба але я його в іграх зойку не бачу за весь час я його бачив пару разів на рм

    Відповісти
  86. маги

    Ло Йі в С. Моє серце робилося.

    Відповісти
  87. Серьога

    Іритель майже в самому низу, ви серйозно?
    Так вона тонка і шкода пасивна менша, але в командному бою, з хорошим танком або з підтримкою

    Будь у суперників та сама ситуація
    Іритель тут виносить натовп і Леслі та всіх

    Сама незручна зараз Леслі так як шкода велика і здалеку добиває
    А мелісу ірка виносить

    Відповісти
    1. Млбб

      Чол будь меліса в правильних руках вона твою ірку не відчує

      Відповісти
      1. Мейнер Меліси

        Я, як мейнер Меліси, визнаю: я виношу вашу Ірку на раз і два. Взагалі, чи є сенс Ірці виходити проти Меліси у правильних руках? Ні. Єдине, що робила Ірка проти мене, так це нічого, просто з нею билися у неї залишалося трохи Оз і вона бігла на хилиться на фонтан. Варто вже зрозуміти, що не всі персонажі імба — Ірка, зокрема.

        Відповісти
  88. ......

    Гатоткач, як його недооцінюють, при тому, що він більше боєць

    Відповісти
  89. 1000-7

    Естес у S? То як він так піднятися встиг?

    Відповісти
    1. я не вмію грати

      та хз до речі. тільки недавно мені дорікали що не метовим героєм граю, мем

      Відповісти
  90. Хуйлуша

    Уранус як мінімум С, він перемагає перехилом

    Відповісти
  91. Анонім

    Ну так, Ханзо вийшов Гуся)))

    Відповісти
  92. Нульовий

    Бейн в нинішній меті займає s тир, при складанні в танка величезна виживання і пристойний збиток без жодного атакуючого предмета

    Відповісти
    1. Null

      Чому Пакет у D класі він має бути мінімум у А

      Відповісти
  93. танки

    Як на мене теризла повинен стояти хоча ба в А. Тому що він дуже добре стоїть на початку на лінії, а в гавкіті він непоганий танк. Баксій теж відмінний танк, який може йти в ліс (але я його беру як танка).

    Відповісти
    1. Мейнер Меліси

      Як людина, що грає 24/7 в млбб, кажу: терізла на своєму місці, та сама меліса/Ірка виносить його в соло, через високий фіз. втрати, ну а так, якщо порівнювати все в цілому, терізла можливо і нормальний, але не варто забувати що шкода всіх героїв збільшується, і всі коми на кшталт «Теризла низько», «ні він повинен бути вищим..», «всяка фігня у S..» - максимально дивні. Будь-який герой може винести когось у соло, але при цьому, у кожного героя свої недоліки.
      Люди, запам'ятайте, що ідеального героя, який виносить у соло, всю ворожу тиму не буває.

      Відповісти
  94. Сан

    Сан це не D якийсь а тягне на А так на початку його легко контриь але в кінці його не зупинити і він пушить краще ніж деякі стрілки і проти бійців Зілонґ хільда ​​фрея даріус може з легкістю знищити а франко взагалі без корисних проти сану
    Плюси ривок аж 2 сповільнення регенерація
    А проти еймона вейлу джонсона циклопу халіда алдоса є ульта

    Відповісти
  95. Гравець

    Не зрозумів чому ікс.борг так низько я зазвичай всіх перемагав на ньому крім зилонгу.

    Відповісти
  96. Анонім

    Я граю за бартса
    і все добре

    Відповісти
  97. Lisa_Podlisa

    Джонсона вище

    Відповісти
    1. drgribok

      +

      Відповісти
      1. :D

        Не згодна що мія і лейла супер стрілки, хороші так, але що їх так високо немає.

        Відповісти
        1. ..

          Клінт>

          Відповісти
      2. TreDee

        Альфа мета

        Відповісти
    2. Асадулломун

      На мою авторку недооцінює Лоліту. Хоча я жодного разу на ній не грав, можу запевнити, що у неї шалений геймплей та імпакту від неї багато, часто з'являється на просцені. Та й до того ж вона стоїть на лідируючих позиціях щодо глобального вінрейту.

      Відповісти
    3. 22

      Чому Заск на B, коли має бути на AS

      Відповісти
  98. Анонім

    Неправильна мета на мою натан сильніших адк

    Відповісти
    1. чол

      Ні він не найсильніший

      Відповісти
  99. Санемі

    Я б підняла Естеса вище
    Принаймні скільки я грала за нього, досить живучий
    Звичайно за кожного потрібно вміти грати, але ж у цьому й суть
    Він добре хилить, у нього корисний ультимейт
    Єдиний із ким мені буває складно, це Франко (думаю зрозуміло чому)
    А так, якщо вміти ухилятися і вчасно кидати 2 скіл, то він цілком собі гарний

    Відповісти
  100. Фан Аргуса

    Часи йдуть, а Аргус таки зміг піднятися хоча б до А. І я дуже радий цьому як його мейн)

    Відповісти
  101. Лютий

    Як Натан на дні? Цей герой добре стоїть лайн на всіх стадіях гри і у нього величезний пуш потенціал, так само у нього є офігенна ульта, яку можна юзати при пуші та ескейпі. Та якщо хтось пам'ятає це саме він пушить трон за секунду!

    Відповісти
  102. Міф слава

    Шкода, що мій мейн (хелкарт) не популярний. Якщо він у хороших руках і в хорошій збірці, то хаває всіх, від якихось пекло, до жирних танків.

    Відповісти
  103. Камі

    Вексана Д? Смішно

    Відповісти
    1. Олексій

      Для Вексани необхідно запровадити окрему строчку W/ Перс який після 10 хвилини перетворюється на калл. Її сторожа формують усі стрілки, вбивці та бійці та половина магів. Це не просто найслабший маг, це радість, якщо він грає у противника.

      Відповісти
  104. Анонім

    Чому ейдора на D мені здається вона повинна бути на S

    Відповісти
    1. Анонимус

      Тому що герой контриться одним щитом афіни. Вона S може бути тільки десь на твоїх гранд майстрах, які взагалі з предметів не нишпорять.

      Відповісти
      1. Олексій

        нісенітниця написав прокаст ейдори пробиває щит афіни, перевірено багаторазово

        Відповісти
  105. Лютий

    Я трохи не згоден з метою танків, бартс в ліс зараз мав (на початку гри бартс при макс. стагів має величезну шкоду, контроль і виживання, а в кінці просто величезна живучість і дуже нескінченна ульта яка може в поєднанні з спалахом вичепити стрілка і дуже легко забрати його, а ось Франко - один грамотний хук один кіль.

    Відповісти
  106. Кіберспорт

    Як на мене Кіммі заслуговує на А, вона хороший стрілець за якого треба вміти тримати дистанцію, і потрібно грамотно користуватися її навичками

    Відповісти
    1. Реал

      Її послабили

      Відповісти
      1. Катерина

        Граю на Ван Ван рік.На мою вона заслуговує S

        Відповісти
        1. Лол

          Москва контрвв, броуді, беатріс, меліса смикають твою вв в нуль.

          Відповісти
  107. Конор

    Люди Естес набагато вище має бути у нього кволий і величезна допомога якщо зрозуміти стиль гри

    Відповісти
    1. БР 38 номер Іркутськ

      Здрастуйте справа в тому, що є такі предмети антихіл, який ріжуть хіл,вампіризм,швидкість,щити. а справа в тому, що Естес повільний і не має навичок мобільності тому він легка мета будь-якого вбивства тим самим герой залишається без підтримки. Той самий фараміс він може наносити нищівний маг. збитки через накопичувану пасивку і 2 другого скілаа на відміну від Естеса, також перший скілл який збільшує мобільність і дає хороший контроль, І найсолодше в ньому це ульт який дає щит по області, на початку легко збити, але в литі дуже сильно допомагає вважай друга смужка хп:). Є питання?

      Відповісти
    2. Увійде

      3 антихіла в грі братик, до того ж естес просідає в лейті

      Відповісти
  108. Анонім

    Даріус ТОП!!!!!!!!

    Відповісти
    1. Олександр

      суто теоретично, Даріус непоганий, але на практиці в пізній грі він перетворюється на грушу для биття

      Відповісти
  109. ксенікс

    вчуся грати на фанни,вона й у правду дуже сильний герой,але щоб навчиться у ній грати треба терпіння,знання як і куди кидати троси і правильно використання навичок.
    Хоча я ще не круто граю за фанні,але деяких експертів у матчах я вже перемагала,не дивлячись на те,що сама я не експерт.
    Раджу фанні для тих, у кого є терпіння, щоб навчитися за неї грати, і хто хоче швидко вбивати ворогів)

    Відповісти
  110. Міф слава

    Так , хлопців , зрозумійте , на різних рангах , різна гра , чим вище ранг тим більше , що розуміють гравці що за твою тему що проти , героїв перш ніж пікати , треба думати і знати контр піки , наприклад , Мелісса в S класі , а москов нижче, але він її контрит)

    Відповісти
    1. Фанні мейнер

      Натан зараз хаває все

      Відповісти
    2. Лол

      Я б подивився як москов контрит мілини. Граю на 700+ зірках мета стрільців
      Меліса, беатріс, броуді та в дуже правильних руках клінт
      На експ 2 види мобільні та жирні
      мобільні-бена,джой
      Жирні-теризла, лапа, фред
      Ліс(кори)-Ланс, фані, бейн, альфа (баф за втратою), іноді фред під пік
      Маги-новарія, валя, ксава
      Сапи-дігі фова
      Танки-лола, мінотавр, хуфра
      Ніяких естесів, вв, ейдор нема це марення перси

      Відповісти
  111. Δarc sous

    Я як затятий Танкомейнер скажу
    У S тир мають бути Джонсон і Хуфра. А Тигрил, Лоліта та Грок мають опуститися, бо:
    Тигрил 300 ігор) дуже повільний через що ловити ворогів дуже важко, а якщо у ворогів очищення то взагалі неможливо
    Лоліта 800 ігор) занадто вузько спрямовані скіли, а її щит блокує тільки дальні атаки іто не всі. Тому захистити вона може тільки від пекла.
    А Грок справді сильний, але тільки у фулл паті. У соло іграх він марний

    Відповісти
    1. перс

      а де Джой s ранг? її надто легко законтрити і особливо багато чого вона не зробить, на великих рангах, де всі знають контрпіки Ланс буде сильнішим, ніж вона

      Відповісти
  112. Дігі

    Я якраз хотіла купити Натана і Кадіту)))Спасибо))))

    Відповісти
  113. САКР

    Будь ласка, оновіть статтю про Мінситтара

    Відповісти
    1. адмін автор

      Поновили.

      Відповісти
  114. Sairud

    Франка та Хілос В? Дуже навіть метові танки

    Відповісти
  115. Оксаяші

    Ммм, Даріус на Б, він завдає дуже великої шкоди, він на А або S повинен йти

    Відповісти
    1. leqvei

      даріус в А чи S?? серйозно? спочатку так, потім його контрити легко, на лейту він юзлес

      Відповісти
  116. Хтось

    А рівень s найвищий?

    Відповісти
    1. Мініпіги

      А чи ти точно читав статтю?

      Відповісти
  117. Баглан

    Хіба глу в б тирі? Він же вічна мета.

    Відповісти
    1. Анонім

      Глу в а

      Відповісти
  118. Сігар

    Не важливо скільки ви там робите кілів на Міє чи Едіт, чи Харіті. Мета звіт складається, за загальною кількістю піків того чи іншого персу в рейтингових дивізіонах. Всі. Перси всі, - однакові, просто у когось краще синергія, у когось гірше. І вистачить писати, скільки ти там на Міє у звичайці робиш кілів, просто рука-обличчя.

    Відповісти
  119. Катенька

    Мета класна!! Мені подобається ваша думка! Тільки чомусь Матильда в s тирі, вона ж дуже слабка якщо збирати в танк, а якщо в збирати в утрату, то вона відбиратиме кіли у союзників, що вже погано для ролі підтримки. Чи виходить її головна роль танкувати?

    Відповісти
  120. Харит у Б?

    Харит заслуговує цілком на А, втрати море ,відхилив, кили на ньому робити одне задоволення

    Відповісти
    1. Вадим

      15 кілів та 19 смертей?

      Відповісти
  121. Анька

    Вексана у неї вибухова шкода, а якщо розумієш як грати вороги лісники бояться

    Відповісти
    1. Ніколя

      Якщо брати того ж лінгу наприклад, то він якщо правильно підлетить, то на її зносить. Так майже з кожним лісником.

      Відповісти
    2. Моблер недороблений

      Так, згідно, мій улюблений персонаж це Вексана, Я обожнюю її! Вона топ і просто все рве, вона топ якщо вміти за неї грати)

      Відповісти
  122. Зброяр

    Мінотавра в А це помилка. З його комбо + заохочення, відплата і шмот через дебафф - це жорсткий контроль.

    Відповісти
  123. Містер Краблс

    Зараз тир лист взагалі нічого не вирішує, на будь-яких героях можна роздавати нормально, головне що б команда попалася адекватна, а не те що заходиш, і типи суто спеціально на слив грають скиглики

    Відповісти
  124. Анонім

    Фвраміс жарт найнеадекватніший

    Відповісти
  125. Фан тита

    На мене франко s клас

    Відповісти
  126. Ілля

    На Міє більше 20 кіл робив, кожну ковзанку не менше 10 кіл

    Відповісти
    1. Єврагим

      Франко насправді дуже худий танк і його завдання просто заносити ворогів під вежу ось і все. А якщо влаштувати битву 1 на 1 з будь-якою метою, то франко нічого особливо і зробити не зможе. Якщо не віриш, можу 1 на 1 з тобою. І у Франка також по суті марна пасивка, якщо вона змінилася то можеш не рахувати це і Франко на ізи розвалюється. Той-таки Белерик на ізо стоїть проти вбивці, а Франка вже на фонтані.

      Відповісти
  127. Гнат

    Глу зараз s рангу як на мені чому його а запхали

    Відповісти
  128. Івасик ТОП

    хмммм………..Мета не та як на мене.
    Деяких персонажів ставлять надто високо. наприклад тигрил. він заслужив мрія в А тирі…..а деяких ставлять надто низько на приклад Ханабі………
    МЕТА НЕ ТАКА ВЖЕ ДИКВАТНА!!!!

    Відповісти
    1. Мініпіги

      А ти ДИКВАТНИЙ, якщо реагуєш на рекомендаційні статті? Чи, може, адвокатний, якщо мета вже не та? А яка мета та? Візьми і склади свою мету і грай, спираючись на неї, тебе ж не змушують брати героїв строго зі списку s

      Відповісти
  129. Івасик ТОП

    А чому Едіт так низько?! Вона заслуговує на місце в S тирі! було на Едіт 14-19 кілов…….. ЧОМУ ВОНА НЕ У S ТИРІ??!!!!

    Відповісти
    1. Анонім

      З харита посміявся

      Відповісти
  130. ?

    дивно однак, якщо вважати, що соло на янголі я можу зробити 14-29 асистів

    Відповісти
  131. Селена Мейнер

    20 кілів на Селені.Питання?

    Відповісти
    1. Сергій

      Так цей тир це як рейтинг фіфа у футболі реально не відображає силу команд, так і тут, я на Авроре граю 250 каток винрейт 62%

      Відповісти
  132. дівчинка уенздей

    Хуфра, заслуговує на місця або:A,S ​​тир

    Відповісти
    1. Я повністю з тобою згоден хуфра топ

      А ще Чому лапу лапу не в s він як би гарний Я думаю цілком заслуговує замість у s

      Відповісти
  133. Vfeerd

    У мене питання, чому раніше коли я грала на мелісі втрата була 1500+ в пізній грі, а зараз максимум 600 так само в пізній грі, збірки не змінювала

    Відповісти
    1. Михайло

      Хувра в » в » , лмао

      Відповісти
  134. DoZzZa

    Беатріс вже давно не з тир

    Відповісти
    1. Так

      Не сказав би, багато на турнірах беруть, та й з нею нічого не робили що б вона пішла

      Відповісти
    2. sqweezeeeey

      беа вічна мета

      Відповісти
  135. Анонім 1

    Мартіса вище треба, не просто він найзабороненіший герой на міфічному

    Відповісти
  136. Анонім

    Я за інь робив 34 кіло

    Відповісти
  137. Анон

    Чому ксаву так занизили?

    Відповісти
  138. Бірманець

    Мінситтара змінили.
    Тепер він десь на рівні з Альфою.

    Відповісти
  139. Анонім

    Попіль та купа повинні у s тирі бути собака імба та шкода велика

    Відповісти
  140. ...

    вибачте, а чому Естес у групі В?
    якщо він за одну ульту може фулл хп команді відновити

    Відповісти
    1. Мейнер Клауда

      Антихіл життя йому ускладнює

      Відповісти
    2. Джон Козак

      Тому що є сапорти які в рази кращі за Естеса та й тим більше він без танка в тімі безкорисний противники куплять антихіл і все

      Відповісти
  141. leqvei

    Carpe Diem, кінець сезону, тут на будь-якому можна повигравати, бо одні дурниці трапляються, Маша один з найкорисніших бійців яких просто контрити

    Відповісти
  142. Carpe Diem

    Я за Машу в шкоду тільки так і виграю. Хоча є варик зібрати її в танка, але руки не доходять

    Пс. Поки що на легенді. 50 ковзанок 85% перемог.
    Плюс на епіках дуже мало ігор. Здебільшого у легі було з рандомами з чату.

    23 рівень. Основа.

    Відповісти
  143. S啊v4i此刻

    Я не вірю, що Горд так низько. Просто якщо в нього 4+ рівень він контра всім танкам (якщо вони не щури), а стрільців він теж контрит, не вірю просто.

    Відповісти
  144. Messenger

    Ти сам із групи д

    Відповісти
  145. МЛ

    Хлопців, об'єктивно подивіться, людина ставить ханзо вище за ланс, це пахне епік-лега, так як на хай ранзі ніхто його не пікає і Вейла вище за Лойку

    Відповісти
    1. Мейнер Бенедетти

      Ханзо імба у трипле, там його тушку по КД охороняють маг та танк. Та в соло ранзі Ханзо поганий, але все вищесказане може піднести його перед лансом

      Відповісти
  146. Олександр

    Вексану занизили жах, ту ж ейдору яка з механіки точно така ж а тим більше за втрату в А закинули цих однокнопкових героїв в D потрібно разом поміщати

    Відповісти
    1. Sergo467

      Я на одній тільки Ейдорі в соло кинувся до міфу з грандів трохи менше ніж за тиждень

      Відповісти
  147. Міша

    Я на ханабі 12-13 кіл робив на мінімальному рейтингу.

    Відповісти
    1. Мейнер Альфи

      Як мейнер Альфи, я вкрай здивований, що він потрапив навіть на ранг, адже на перса повністю заплюнули…

      Відповісти
      1. Людина

        Я його тепер частіше став бачити і йому зменшили втрату але зробили його чистим так що для нього марний злий рик і так Альфу забули хоча він імба

        Відповісти
  148. Позх

    Чому Ван Ван не S? Вона мета навіть із ослабленням

    Відповісти
    1. Ммм

      Маячня, Даріус повинен бути S.
      І Глу має бути S

      Відповісти
      1. мейнер кагурі та селен

        у Даріуса занадто повільні анімації атаки, а в пізній ігри він занадто слабкий

        Відповісти
    2. Нн

      Її сильно нервують, але я досі погодився що вона сильна з вв я згоден.

      Відповісти
  149. Анонім

    Поч Джуліан так низько?

    Відповісти
  150. Назар

    На киммі 31 вбивство, ранг міфік, 818 ПТС
    900 ковзанок, 90% перемог. О так, найкраща стаття, ага, звичайно

    Відповісти
    1. Анонім

      Так так, кинь свій акк перевірити ...

      Відповісти
  151. Всередині

    Даріус через ліс імба

    Відповісти
  152. Джуліан

    согл

    Відповісти
  153. Ілля іпм

    Я розумію невдоволення людей, але це мета і ваші навички не допоможе вам якщо проти вас стоїть такий же задерто вашому контр піке.
    Приклад: Хтось писав у коментах, що Ейдора найкращий маг.(нічого особистого сам за неї люблю грати), але у Ейдори є серйозний контрпік, це Горд. Всі скіли Ейдори досить милі, а у Горда навпаки. За правильної гри він її виносить. Я сам знаю люблю грати на Ейдорі і завжди баню Горда. (Я не хочу образити вас я хочу допомогти, якщо судити з навички та досвіду виходить що чоли з про-грою просто сильніші за всіх на будь-яких героях!) я можу навести багато прикладів хто кого контрит, але суть не в цьому. Просто зрозумійте та прийміть це. Мені самому прикро багато з моїх улюблених героїв виявилися нижчими ніж я очікував:(.

    Відповісти
    1. Що?

      Граємо на бабки ти на Горді я на ейдорі, у мене 20 ковзанок немає навіть, покажеш свій контр пік

      Відповісти
    2. Єгор

      Є таке, я на аргусі добре граю, був 19 аргус про росію

      Відповісти
  154. Анонім

    вміти грати за героя та гарне прокачування = машина для вбивств

    Відповісти
  155. Мастурбек

    Я за Натана 9 завалив, просто треба вміти грати

    Відповісти
    1. няня

      на вашу 9 це багато?

      Відповісти
    2. Сноркі

      9 кіло це мало я за Мінситар робив 27 кіл а за Циклопа 23

      Відповісти
  156. Гргр

    Джуліана занизили

    Відповісти
  157. Даніл

    Горнув з Маші, її взагалі до танків треба поставити. Вона створена бути танком, на фулл у неї 32к хп, до закінчення гри можна прийняти 450.000 втрат.
    У неї хп дуже багато і на початку і наприкінці, вона має у будь-який час матчу.
    Я колись грав за неї, мене на легенді навіть у четвертому не зносили, а я тікав за допомогою прискорялки.
    Маша однозначно найкращий танк для прийняття шкоди, хоч контролю у неї майже немає.

    Відповісти
    1. Даніель

      Белерик для прийняття втрат буде кращим)

      Відповісти
    2. Мейнер Есми.

      Маша слабкий перс. Лега 4? Серйозно? Це Лоу ранг! Я там із будь-яким персом усіх розношу. Подивлюсь на тебе на 100+ зірок на маші.

      Відповісти
    3. Продам Ейдору, б/в

      Так, на міфі минулого сезону тільки на ній і грало. Кращий танк для прийняття шкоди, який може протиснутися через усіх противників і дати ульт в адк, мало не вбивши його. У кожній грі 50% мінімум прийнятої шкоди від усієї команди. В іншому герої з відсотковою шкодою, наприклад Ханзо, який своїм першим скилом в образі привиду зносить 15% від загального хп, сильно контрат її, особливо якщо у противників ще уповільнення є, яке не дозволяє їй втекти. Інші ж перси для неї ніщо, від кожного вбере належне і втече на останній смужці.

      Відповісти
  158. Гуру

    Леоморд на B?
    У соло він рве і метає при належній підтримці він імба

    Відповісти
  159. хз

    Де Інь?

    Відповісти
    1. адмін автор

      Інь знаходиться у розділі «Бійці».

      Відповісти
  160. Натан

    За натана 18 кіл, мені здається за нього треба вміти грати прст

    Відповісти
  161. Анонім

    Нормас вв один ряд з Лейлою поставили. А що з іконкою "Векси"? Вона вже давно реворкнута

    Відповісти
  162. Анонім

    Ви адекватні, і на другому слоті?

    Відповісти
  163. Ейдора

    Туфта, ейдора найсильніший маг

    Відповісти
  164. в

    чому Мія D?

    Відповісти
  165. Нітро Зевс

    На м4 зовсім інша мета

    Відповісти
  166. Єгор

    Дуже корисні поради

    Відповісти
  167. Сем

    Я за Натана 5 завалив треба просто вміти грати

    Відповісти
  168. ерхан

    я виявив свій топ про стрільців s меліса є ривок руйнівний збиток і захист від ближніх персів клінт шкода в секунду контроль збиток ван ван або як я пишу вв мобільність шкода очищення натан збиток контроль ривок попіль і купа шкода захист контроль руйнівний збиток тепер А кимми руйнівний ривок збиток москов ривок контроль збиток по області бруно критий збиток ривок руйнівний збиток

    Відповісти
  169. Анонім

    ну терізла щас мета на кшталт пакито нижча, а даріус… даріус куди він упав

    Відповісти
  170. Мотт

    За горда прикро, я на ньому всіх тягну

    Відповісти
  171. Хтось

    Чому про Люнокс в А, начебто дуже сильний маг. Невразливість плюс ривок з нескінченним кд 2 скили. Втрата колосальна, за 1 матч модно легко 70к+ набити

    Відповісти
  172. Олексій

    За Машу прикро, вона дуже добре тягне)

    Відповісти
  173. Анонім

    Чому Хелкарт так низько? У нього разова шкода може ваншотати стрільців і магів, і ще він добре перешкоджає стану. Також белерик, у нього хороший масовий контроль і гіганська шкода за рахунок пасивки у поєднанні з помстою. А бартс взагалі як лісник зараз здебільшого використовується, через велику втрату після настаної пасивки і водночас великого запасу здоров'я

    Відповісти
    1. Анонім

      тим. що хелкарт фуфло, контриться всіма, хто вищий за майстра.

      Відповісти
      1. Анонім

        Скільки тобі зазвичай зустрічається Хелкарт?

        Відповісти
    2. Анонім

      Хелкарт рил легко контриться персом зібраним на захист

      Відповісти
  174. Beeviles

    Коментатори на майстрі грають? Тир листи для міфу 5+

    Відповісти
  175. Микита

    дівчина грає на вексані, постійно MVP, у нас з нею якесь змагання, то на алукарді мвп то вона на вексані, і говорю я про рейтинг

    Відповісти
    1. Юлія

      Згодна, я теж на Вексані катаю з МВП і чоловік на Карині, розриваємо тільки так))

      Відповісти
  176. Анонім

    чому хелкарт так низько? як на мене імба перс

    Відповісти
    1. Тому що хелкарт дно

      Тому що хелкарт дно

      Відповісти
    2. слабкий

      Його легко законтрити

      Відповісти
    3. Beerlook

      Щоб їм виграти проти нормальної тими, потрібно докласти дуже великих зусиль. Як мейнер щура з 70 винрейтом говорю)

      Відповісти
  177. САКР

    Можете, будь ласка, в збірках писати дату їх створення

    Відповісти
  178. Hyskillz

    Дуже наполегливо раджу підняти ВР. Боюся, що на славі її часто лазять, та й ми фуллкою беремо її на фп

    Відповісти
    1. AssReaper

      Дуже шкода Джуліана

      Відповісти
  179. Аллах Суддя

    Я можу лише дати майже об'єктивну критику у бік бійців. Халід -B, Чонг і Пакітос - A, ну тут з натяжкою можна і S, роджер - B, Фобіус - S, Алдос - B, Даріус - C (він читається як відкрита книга і можна байти його), Лапу-Лапу - S(ІМБА),
    Теризла, баданг, Тамуз і Мартіс - A, Маша (У неї 28к хп мід гейме, а ульт шотає адк і магів) - A, Леоморд - S, Сільван - B, Рубі - А, Бальмонд - А (Крутилка імба). І кста про танки. Фредрін імба - S і Едіт (у неї в ульті 1200 маг втрат, ви прикиньте якщо взяти айтем який скейліться від маг втрат?? Це ж смерть) - SS. Кста Кайя — S(Він імба яка гнутися і знижує шкоду)

    Відповісти
    1. андрей228

      як на мене даріус на A тирі

      Відповісти
    2. чарівник

      Мартіс в А тирі? не думаю. І якщо не секрет, який у тебе ранг?

      Відповісти
    3. анонім

      не знаю до речі чому, але Аргус в В хоча він спокійно тягне на А і зносить персів з А категорії, дуже недооцінений, в хороших руках він зносить і S категорії, хоч і буде спітніло, 400+ ковзанка на ньому, знаю про що говорю

      Відповісти
  180. Маги топ

    Ні! Я на Вейлі ганяв і ганятиму перс топ!

    Відповісти
  181. Амон @ 249

    Чим більше і частіше граєш тим слабше твій боєць, програмою закладено походу, треба донатити і ніби не як!

    Відповісти
  182. Пол

    Бійці групи С сильніші, ніж бійці групи B

    Відповісти
  183. Анонім

    Грай на ближнику альфе та юзай усі атаки вперед: провідний удар, імпульс, ривок.

    Відповісти
  184. хоча

    Уранус на експ непоганий

    Відповісти
  185. САКР

    Зробіть гайд на Машу, дуже вас прошу!

    Відповісти
    1. адмін автор

      Незабаром гайд з'явиться на сайті!

      Відповісти
      1. ХАНЗО

        А що всі Ханзо забули як на мене він на S тягне вбивство але тільки найголовніше тіло добре сховати

        Відповісти
  186. Олександр

    Гвіневра вище за Аргус,ну так,100%

    Відповісти
  187. Дмитро

    Дивно, що вирішивши написати «топ лист», автор не зволив чесно попрацювати і спробувати показати саме характерну різницю всередині одного класу. Ті ж танки... Вони здебільшого вкрай відрізняються.
    Більше того, стереотипність - вбиває шанс зрозуміти і дізнатися цей клас, у всіх його різноманітних варіаціях.

    Тигрил S, а Хафра B… Авторе, ти хоч розумієш що це різні юніти?
    Мій нік Перун. І ти можеш сам побачити за записами, що той же Хафра здатний завдавати колосальної шкоди, що не властива більшості представників цього класу.
    А тигрил це захисник, він п'ята постійно порається з ворогом і захищає союзників.
    При тому, що у них обох є контроль, він різний. Тигрил контролює під роздамажтваніе, Хафра сам і є дамаг.
    Я не кажу про Холостяк, Алісу… Дуже різні манери гри, і можливості у них.

    Відповісти
    1. адмін автор

      Дякую за критику, але змушений не погодитись. У грі і Хуфра та Тигрил позиціонуються як танки. Звичайно, у них може бути різна роль у матчі, шкода, що завдається, і кількість очок здоров'я. Але це не скасовує того, що вони належать до одного класу. Якщо міркувати як Ви, тоді багатьох магів і стрільців теж не можна порівнювати, адже стиль гри кожного з них відрізняється.

      Відповісти
      1. Abesin

        Автор якщо хочеш перемагати в Мобайл легенда потрібно знати не тільки мету, а й контр піки (хто контрил Лоліту, атласа, хуфру - це діггі! хто контріт кіммм - це лінг! !Або допустимо -кого взяти проти Клауда ?-це попіль так як він збиває Клауду ульт-2 скіллм по ультразвуковому вовку!

        Відповісти
      2. Саня

        І тигрил і хуфра -обидва легко контряться!

        Відповісти
  188. лл

    Рафу занизили

    Відповісти
  189. Халідо Мейнер

    Не ну звичайно спасибі за Халіда у s але як топ 1 Чувашії на ньому скажу так йому ще рано до s (400+ ковзанка). Він надто залежить від ворожого контролю

    Відповісти
  190. марлів

    мія не в мете? засмучуєте?

    Відповісти
  191. Анонім

    Блін, чому Мія так низько? D ранг! Вона топ-стрілок, якщо в тебе прямі руки!

    Відповісти
  192. Анонім

    Кагура має бути одна в S тирі решти в D тир

    Відповісти
  193. Артур

    Як купити героїв????

    Відповісти
    1. адмін автор

      У магазині за 32к золота або за алмази.

      Відповісти
    2. Гусєв

      А поч Фараміс? На S, якщо він занадто тоненький, а про ультимейт мовчу 3 сек безсмертя і рр тобі, я б його залишив на D, не дуже перс.

      Відповісти
  194. Анонім

    Циклоп назавжди

    Відповісти
    1. Омен 1911

      Згоден. Ципа рулює

      Відповісти
  195. Сергій

    Яка гра не збалансована. створюють персонажа наприклад іня який принижує віч-на-віч будь-якого бійця і всі ховають всі задоволені хоча інші персонажі наприклад бальмонт відмінний боєць але він віч-на-віч вже нічого не може тобіш на людей граючих за бальмонта просто забили розробники

    Відповісти
    1. Abesin

      Сергій навіщо-то пишеш необґрунтовані коментарі ?якщо ти не вмієш грати і не знаєш протистояння іню не вводь народ в оману!та жМаша ізі розбере його !на кимії скільки разів його прямий у ульте вбивав!

      Відповісти
    2. Олексій

      Піржав! інь найслабший боєць, він може вбити тільки убогу лейлу, мію, магів - не всіх. Погнали по персах які його принижують у його ульте - фрейя, маша, газотканина, белерик, хільда, баксій, даріус, аргус, арлот. І на закуску маги, не юзаємо ульт чекаємо поки інь стрибне, щоб не збив. Вбивав іня на ізі в його ульті на кадіті, одягнені, авроре

      Відповісти
  196. monkl

    не розумію чому Гвіневра в B(
    мені як мейнеру плакати хочеться

    Відповісти
  197. Хару

    А чому Ванван не в категорії? За фактом вона на пряму залежить від рук але спокійно на ульти винесе всю команду.

    Відповісти
  198. Турбова2000

    На даний момент найкращі танки: Лоліта, Атлас
    Найкращі бійці - Маша, Есма, Тамуз
    Адк - Клінт, Беатріс, Пороль, Мелісса
    Броуді зараз на жаль не в меті
    Ліс — Ланселот, аксій і багато хто, кожен третій щас там грає
    МЗС - Валентина (не раджу пікати тк часто в банах), Ксав'єр (теж у банах але не часто, раджу якщо пінг норм), Ів (відмінний маг підтримка)
    Підтримка там уся не дуже.

    Відповісти
  199. tomAs

    Мені щиро шкода адміну, я прочитав усі коментарі та 90% це необґрунтована критика. Так погоджуся тир лист в деяких моментах не відповідає дійсності нинішніх реалій і мети (Лейла в S, їй на ранзі вище навіть зітхнути не дають) але не розумію навіщо негативити і ображатися через те що твій мейн знаходиться низько або якийсь герой який тобі не подобається знаходиться високо, бажаю адміни удачі та подальшого розвитку сайту! якщо знадобляться рекомендації та критика по тир листу обов'язково все докладно поясню:) удачі!

    Відповісти
  200. Емір

    Даріус не в класі S? Це жарт? Він зараз сильний.

    Відповісти
    1. На майстрі імба

      На майстрі імба

      Відповісти
  201. Dupside

    У вас там Іритель і в S, і в рангах…

    Відповісти
    1. адмін автор

      Дякую, виправили!

      Відповісти
  202. Анонім

    Еймон в S? Це жарт якийсь? Він не мета через місяць після свого виходу

    Відповісти
    1. адмін автор

      Не погоджуся. Статистика показує, що Еймон чудово почувається в рейтингових матчах.

      Відповісти
  203. Мастурбек

    Дивіться гайди у нормальних блогерів, дивіться стрим і турніри, читайте опис навичок, перед боєм в руки ходіть у тренування проти ботів і в звичай 2-3 рази дивіться топові збірки та читайте їх пасифки

    Відповісти
  204. Анонім

    Який Лін Сун Сін на адк він вбивця з хорошим спортом він найкращий за всіх

    Відповісти
    1. адмін автор

      Ніхто не сперечається, що він може бути чудовим убивцею. Але також його можна використовувати як хороший стрілець. Використовуйте його так, як захочете. Тир лист показує його актуальність у поточному оновленні.

      Відповісти
  205. Данте

    Алдос D. Лол, автор взагалі в курсі що він відібравшись вбиває з підлогу плювка?

    Відповісти
    1. макака

      у перших у рейтингу на міфах йому не дадуть стаки набирати, та й він контриться легко

      Відповісти
  206. AA

    Тамуз, який у соло зносить усіх 1 на 1 бійців на старті: b class .-.

    Відповісти
    1. адмін автор

      Тир-лист складено з урахуванням статистики повноцінних матчів. Тому з гарний на початку гри, але в пізніших стадіях його не так складно контрити іншими героями. Тому зараз він перебуває на рівні B.

      Відповісти
    2. ...

      есмеральда, фрея>

      Відповісти
  207. Bazyaka

    Граю на Іні, через вбивцю, к/д дикий, показує дуже великі результати при правильному спорядженні та грі. Забудьте про досвід. На епіку+, бити Ванван і все.

    Відповісти
  208. влад

    Іритель взагалі в низу хоча після отримання ульти вона багатьом стрілкам дає спеку, а в лейті взагалі кабінки швидко знищує, а т.к. ульта посилює базову атаку, то вишки зносить швидко

    Відповісти
    1. Ільдар

      Згоден

      Відповісти
  209. Ільдар

    Лейла у S, Клінт у C. Що?!

    Відповісти
  210. Joker

    Яка Лейла якась меліса в S, автор ніколи не роби більше тир лист, це не твоє

    Відповісти
  211. Лівий чол

    Емммммі я так розумію, що тир лист не оновлювався вже давно

    Відповісти
    1. адмін автор

      Тир-лист оновлюється кілька разів на місяць.

      Відповісти
  212. Леслімейнер із 5k катками

    Ліслі мета номер 1, вона і на бот може, і на топ, якщо руки є, то і на МЗС, навіть у ліс

    Відповісти
  213. ай ноу ю фазер, ай Діо

    акай у B ранзі, з його 60%+ бана

    Відповісти
    1. Джонс

      На даний момент він не такий імба

      Відповісти
  214. Максим

    З тим, що Каріна топ 1 вбивця я згоден повністю адже Карина представник досить рідкісного виду героїв вона проста, живуча, і вносити дуже багато імпактакту як з цим боротися не зовсім зрозуміло, багато хто вважає, що лінг топ 1 вбивця але це не так! Лінг скілозалежний, баффозалежний, не для соло граків, якщо команда не хоче адекватно грати то дуже складно буде вигравати то ворожий лісник твій бафф забирати і т.д, Лінг не радиться для новачків і соло гравців, а так персонаж дуже сильний і цікавий у плані механіки.

    Відповісти
  215. Безіменний

    Хелкарт імба…
    Я вмію на ньому грати і розношу всіх він один із моїх найкращих персів у рейтинг.
    Так само він найкращий у грі лісник, тобто ти опаєш рівень у лісі, а потім розносиш ворогів.
    І на додаток легше вбити черепашку і Лорда.

    Відповісти
  216. ноунейм

    Граю за Наталю, якщо зрозумів суть — рвеш окремі цілі та ховаєшся. У мене бувало коли я різав відразу по 3 особи, але це рідко. Також граю на ванван, це взагалі окрема історія. Юзаю натхнення (забув точну назву), часто під час ульта, можна знищувати одразу всю команду, але це якщо немає танків. Хоча в мене бувало часу навички і на танка + пара інших людей.

    Відповісти
  217. Мейнер насваю

    Ви серйозно?! Лейла на С? У Лейли шкоди більше, ніж у всіх персонажів гри

    Відповісти
    1. хпхп

      лейла грає в лейті що не коректно для рангів починаючи з легі

      Відповісти
    2. Міфік 260 птс

      У Лейли немає ескейпу, вкрай складний перс, її легко фокусувати тим самим чонгом чи харитошею

      Відповісти
    3. ай ноу ю фазер, ай Діо

      імхо, але їй пощастило потрапити до C, а не до D

      Відповісти
  218. Санечка

    Даріус вище повинен бути, як вбивця він один з кращих, раджу

    Відповісти
  219. арс

    абебе

    Відповісти
  220. Тип

    Фігня рейтинг багато з чим не згоден, перераховувати довго. У деяких випадках ігор ранньої гри ставлять нагору, хоча щас катки в основному в лейті

    Відповісти
    1. адмін автор

      Вказуйте, будь ласка, з чим Ви не погоджуєтесь у тир-листі. Це допоможе покращити його та зробити максимально правильним.

      Відповісти
      1. Ор

        Кіммі в стирі ахаххаа він більшість адк вбиває!

        Відповісти
  221. Нда

    Що курив чол, який складав цей лист? Ну, судячи з того, що тут розписано за класами персів, а не за ролями, то якийсь епік-лега.
    PS Випав з Меліси вище Беако, Броуді та Клінта, Тамузу у D та Фрейї у S

    Відповісти
    1. Анонім

      Меліса, беако, клінт — це зараз особливо метові герої, які частину пікаються на найвищих рангах та турнірах.

      А так само такі як Леслі, мія, ханабі, лейла — це імба, запам'ятай, мені це лега 5 втирав, якого на міф кинуло

      Відповісти
  222. Akumo San

    Мета взагалі не відповідає дійсності, за рідкісним винятком. Особливо цікаво бачити «Персонажі S-рівня є гарним вибором для соло-гри». Мейніл тигрила. Топ 10мск, топ 100 світу. Максимум - лега і те з пачкою частина ігор. Теж дерево, яке здатне соло вирубувати АДК, більше підходить для соло плейінгу. Аврора D? Базовий опис класів — добрий, а ось мета неправильна.

    Відповісти
    1. адмін автор

      У грі все змінюється, ми намагаємося оперативно оновлювати мету. Ваші коментарі допомагають у цьому, тому дякую за критику. Тир лист складається на основі думок більшості гравців, але всім догодити досить складно. Ніхто не каже, що персонажів класу D не варто брати. У вас може виходити грати за них досить добре, але у більшості виникають труднощі. Ніхто не зобов'язує погоджуватися з нашим баченням мети, ви самі можете визначити для себе найкращих героїв.

      Відповісти
      1. Анон

        Цей тир лист складав епік, а модератор пише, що всім догодити складно
        По-перше: тир лист розділений на класи, а не на лінії (це безглуздо)
        По-друге: Хуфра і Лоліта вище за Тигрил і Атлас? І так з усім тир листом можна писати
        Що за маячня? Наберіть собі адекватних, активних міфів, а не епіків

        Відповісти
        1. адмін автор

          Дякую, врахуємо у майбутньому. Якщо є активні міфи, які хочуть писати статті, можете звертатись на пошту: help@mobilegamesworld.ru
          Обговоримо умови співпраці з усіма бажаючими:)

          Відповісти
        2. Денис

          Тут я згоден Хуфра та Лоліта краще атласу та тигрилу
          Лоліта контрит добре своїм щитом всіх ак ван ван
          Хуфра контрит персонажів з ескейпами і гарна дальність у нього
          Тигрил дуже передбачуваний, а атлас контриться звичайним дигі майже в нуль
          Я б ще розписав, з тиром теж не зовсім згоден але з цими танками начебто більш-менш

          Відповісти
  223. Анонім

    Естеса в ранг D - Розумію.
    Його лазять завжди через його крутість, а тут D)))

    Відповісти
    1. адмін автор

      Мета завжди оновлюється, тому можливі недоліки. Дякую, що пишете коментарі. Це дозволяє зробити тир лист ще краще!

      Відповісти
      1. Леггендддда

        Естес в тир D ви стебнетесь? Це найкращий хіл у мгрі

        Відповісти
        1. Noneme

          Чол сесіліон імаба, а естес просто не вивозить у лігах та у мивах привіряв. Топ більш імі норми але я теж не згоден з кокімето персонажами. Адмін добре постарався.

          Відповісти
    2. Магнус

      Антихіл купи і нема твого ватного естесу

      Відповісти
    3. фея

      Контриться просто і дихне швидко у чому проблема?

      Відповісти
    4. Аллах Суддя

      Естес не дуже, береш будь-якого персу з контролем і твій естес нічого зробити не може.

      Відповісти
  224. Заур

    А де Есма?

    Відповісти
  225. НН

    Хто становив цю мету?)
    Лоліта це мета у азії, макро гру знати як 5 своїх пальців, той самий ЛСС У Ліс іде, і Натан, Люнокс лише реалізація потрібна, а в нас у Криворукі СНД. Втім, є з чим я згоден, і не згоден.

    Відповісти
    1. Віталій

      Лоліта заслужено там сидить

      Відповісти
  226. Інкф

    Хм есміральда на міф славі топ 1 герой,
    Також лілія та силікон
    Щось тут із топом не те

    Відповісти
    1. адмін автор

      Топ постійно оновлюється. Есмеральда та Сесіліон у середині списку, що означає, що їх спокійно можна брати. Головне, враховувати пік противник, не зловити контрпік і вміти грамотно відігравати за цих персонажів.

      Відповісти
  227. Степан

    А альфу забули 😭

    Відповісти
    1. адмін автор

      Дякую за зауваження. Додали героя до тир-листа.

      Відповісти
      1. Artem

        І леоморда теж

        Відповісти
        1. адмін автор

          Тир-лист оновлено.

          Відповісти
  228. Alex

    Топ супорт Кайя? Рейтинг складав людина не маючи жодного уявлення про гру?

    Відповісти
    1. мейн ангели

      капець ангела так низько
      тер лист складав людина, яка не нишпорить за саппов

      Відповісти
  229. Анонім

    сподіваюся для сесиліона жарт)).

    Відповісти
  230. Лол

    Дерев'яний топ, не раджу використовувати

    Відповісти
    1. печаль

      згоден

      Відповісти
  231. Анонім

    Ви серйозно лансу в ранг «A»
    А фанні у «D». Я в ахуї хуета коротший

    Відповісти
    1. Ільдар

      admin, Лейла в S, Клінт у C. Що?! Поясни

      Відповісти
      1. Серьошка

        Хоча я і не згоден з клієнтами в С, але Лейла на старті може контрити Клінта за рахунок попадання 1 скила т.к. збільшує дальність базової атаки

        Відповісти
      2. Я точка

        Змінили. Тепер Клінт у S

        Відповісти
  232. Yumitao

    Граю за Люнокс і не бачу жодних проблем у геймплей. Крута, не розумію чому рангу - С.

    Відповісти
    1. Spoit

      Крута, але в той же час і досить важкий перс, напевно, тому її в С засунули.

      Відповісти
      1. Ома

        Я мейнер Алукарда думаю він S+ класу

        Відповісти
    2. Анонім

      люна добре і дуже, але ну приноровиця контролювати світлу і темну а так згоден повністю. З цього треба навчитися спочатку на ній тут простота теж враховується

      Відповісти
    3. Анонім

      Даріус у C класі? Мгм знатиму, а ще всім кібератаки розкажу, які його брали на турнір. Хоча погоджуся проти антихілу він грає куди гірше

      Відповісти
  233. Олексій

    Зараз за Алісу мало грають, хоча вона один із найкращих магів на даний момент. На міфіці завжди її беру, добре заходить.

    Відповісти
    1. Броуді мейнер із 40 катками

      Граю за Броуді та кайф, раджу

      Відповісти
    2. Жорік

      Вона сайд лайнер, але ніяк не мідер

      Відповісти
      1. єгор

        чол, вона не сайдери, онлі мід і голд якщо що.

        Відповісти
    3. Сергій

      Харлі в А тир. Кумедно.

      Відповісти
    4. Abesin

      Її ізо контрит кіммм зі спринтом

      Відповісти
    5. Едуард

      велике спасибі

      Відповісти